Gå til innhold

Spontanabort og feber :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en Spontanabort forrige uke , etter andre forsøk med piller og blodoverføring, trodde de at jeg endelig hadde fått ut fosteret. Men idag våknet jeg med feber , og mer smerter . Men samtidig så ligger jo alle syke om dagen .. Ringte gynekologisk , men de ba meg vente å se Ann, ville ikke ha meg inn på sykehuset vis det var noe smittsomt!

Anonymous poster hash: 14d04...c2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vær alene i dag!

Det samme skjedde naboen her, og hun lå hjemme mens mannen reiste på jobb. Sent på dagen fikk hun en styrtblødning, hun rakk å ta telefonen opp av lommen og finne frem mannens nummer før hun besvimte. Heldigvis var dette rett før han kom hjem fra jobb så han kom inn og fant henne i en blodpøl på gulvet...

Det var bare å ringe 113 og rett inn på sykehuset, hun holdt på å stryke med. Hadde noen rester igjen i livmoren og infeksjon. Ble mange dager på sykehuset, flere blodoverføringer, operasjon/utskrapning og intravenøs antibiotika.

Om det er en infeksjon i livmoren din kan du fort bli veldig syk. Mener ikke å skremme deg, men greit å være obs på at dette ikke er til så spøke med og ting kan skje fort. Håper det ordner seg, hva med å ta en telefon til fastlegen? Der kan de ihvertfall ta en crp og se om du har en infeksjon i kroppen...

Anonymous poster hash: 2253f...7ad
Skrevet

Kom deg på sykehuset jente. Det er tydelig at du har rester igjen og hvis ikke dette blir tatt tak i er det i verste fall fare for sespsis (blodforgiftning) !!

Anonymous poster hash: 2035f...bd2

Skrevet

Kom deg til sykehuset! 

Samme skjedde med meg og jeg dro på legevakt og ble sendt videre til sykehuset. Tok UL og det var masse rester og jeg hadde fått infeksjon i livmoren. Måtte ligge på sykehuset med intravenøs antibiotika i 2 døgn og få utskraping

Anonymous poster hash: 0e786...165

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...