Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 Under min andre fødsel, var det som om noe ble virkelig revet og tøyd, og det kjentes helt feil fremme ved klitoris.Det føltes som om denne revnet.Etter fødselen ble det ikke bedre, det var ikke slik at jeg kjente til enhver tid, men da jeg kom borti så var det ubehagelig/vondt.Det er nå 7 år siden, det er blitt bedre, men helt bra er det ikke.Gynekologen sier det må være en nerveskade en plass ved klitorie, den går jo et stykke inniover, ytterst er det ihvertfall ikke.Noen andre som har en slik opplevelse? Anonymous poster hash: f7880...af0
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #2 Skrevet 21. august 2014 Jeg hadde smerter i klitoris en god stund etter dødsel. De første ukene kjente jeg det ofte, særlig hvis jeg var på toalettet e.l., etterhvert ble det sjeldnere. Nå er det et drøyt år siden fødsel, og kjenner det bare når jeg blir opphisset. Synes det er litt trist, men det er ikke direkte smertefullt lenger, mer som et "sting". Håper det går helt over etterhvert. Anonymous poster hash: 1b62a...cba
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #3 Skrevet 21. august 2014 Dette husker jeg også at jeg slet litt med helt i starten. Husker dessverre ikke hvor lenge det varte da det er 8 år siden sist fødsel... Anonymous poster hash: fcdf4...15e
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #4 Skrevet 21. august 2014 Jeg har problemer med min også. Veldig øm og til tider så får jeg en stikkende smerte. Da må jeg gå naken så ingen ting kommer borti. Nå revnet jo jeg alle veier så anatomien der nede er ikke helt som den skal. Dårlig syarbeid gjør at jeg ser helt maltraktert ut. Mye er lappet sammen helt feil. Urinrøret er flyttet på seg også. Lurer derfor litt på om ting gnager i hverandre på innsiden. Har hatt dette problemet i noen år nå. Anonymous poster hash: 2730e...1da
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #5 Skrevet 21. august 2014 Min var også litt øm og den kjentes litt stram ut. Etter andre fødsel var den helt fin igjen. Anonymous poster hash: 8f27e...08f
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #6 Skrevet 21. august 2014 Hadde noe av det samme problemet etter 1 fødsel, men det var ved skjede inngangen. Det var så smertefullt at det å ha sex var umulig... Jeg fikk etterhvert time på sykehuset (måtte først til fastlegen) og ble sett på der. Legen sa da at det var en nerven som hadde kommet på utsiden av huden. Jeg revenet en god del, og sy arbeidet var dessverre ikke det beste. Legen sa at enten måtte jeg opperere, eller så kunne han prøve å "drepe" nerven. Jeg valgte selvfrølgelig å prøve det først, slik at jeg slapp operasjon. Det han gjorde da var igrunnen ganske enkelt, han satte en sprøyte med en stor dose bedøvelse middel rett i nerven, så ba han meg gå hjem å ha sex mens den forsatt var bedøvet. Sexen var jo da så som så, da man ligger der og nesten venter på at det skal bli vondt, men det gjorde det ikke. Og fra da av så var den nerven "død" har muligens litt mindre følelse ved skjede inngangen nå, men det gjør ingenting! Anonymous poster hash: 0baa5...a08
oslofrk Skrevet 21. august 2014 #7 Skrevet 21. august 2014 Huffavmeg! Jeg kjente også at jeg "sprakk innvendig" og det var vondt og deretter ubehagelig i ca 6mnd etter fødselen. I går gikk det opp for meg at det overhode ikke er vondt med sex lenger 😃 Kjære damer - ta nå for fanden en tur til legen om dere har vondt i årevis - sånn skal det ikke være! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå