Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 Jeg så en dame for noen dager siden i lys bukse. Hun hadde den største cameltoen jeg har sett "live" i hele mitt liv! Stakkars dame, hun må da ha kjent buksen gnage godt oppi der? Det var vanskelig å dra til seg blikket, så ille var det. Huff:-( Så; hva gjør dere? Sier fra eller ikke? Anonymous poster hash: 90b4c...a4a
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #2 Skrevet 20. august 2014 Nei, med mindre det er en veldig god venninne. Kunne ikke falt meg inn å kommentere underlivet til fremmede mennesker. Anonymous poster hash: ea2b3...91a
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #3 Skrevet 20. august 2014 Hvorfor skulle jeg si noe om det? Jeg sier ikke noe til dem som har tatt for mye sol eller går med blå øyenskygge heller. Anonymous poster hash: ac33e...af2
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #4 Skrevet 20. august 2014 Hva er problemet med cameltoe egentlig? Er det noen som sier noe om en mann går med kjønnsorganet synlig i buksene(og hva heter isåfall det)? Hva er det med det kvinnelige kjønnsorganet som må skjules for enhver pris... (Jeg unngår å gå slik selv, men det er ikke krise om jeg ser noen som går slik liksom..) Bare en tanke... Anonymous poster hash: e3b5b...be8
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #5 Skrevet 20. august 2014 Hvorfor skulle jeg si noe om det? Jeg sier ikke noe til dem som har tatt for mye sol eller går med blå øyenskygge heller. Anonymous poster hash: ac33e...af2 Det er litt forskjell på blå øyenskygge og å ha kjønnsorganene på utstilling. Hun kunne nesten gått naken, alt var synlig. Hun gikk sammen med en venninne, jeg kan ikke fatte og begripe at hun ikke ga beskjed til venninnen sin om å kaste den buksen! Jeg hadde blitt rasende hvis min venninne hadde latt meg gå rundt slik uten å gi meg beskjed. Anonymous poster hash: 90b4c...a4a
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #6 Skrevet 20. august 2014 Hvorfor skulle jeg si noe om det? Jeg sier ikke noe til dem som har tatt for mye sol eller går med blå øyenskygge heller. Anonymous poster hash: ac33e...af2 Det er litt forskjell på blå øyenskygge og å ha kjønnsorganene på utstilling. Hun kunne nesten gått naken, alt var synlig. Hun gikk sammen med en venninne, jeg kan ikke fatte og begripe at hun ikke ga beskjed til venninnen sin om å kaste den buksen! Jeg hadde blitt rasende hvis min venninne hadde latt meg gå rundt slik uten å gi meg beskjed. Anonymous poster hash: 90b4c...a4a Hvilke klær får dine venninner gå rundt i for deg? Anonymous poster hash: b4958...705
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #7 Skrevet 21. august 2014 Kanskje hun syntes det var fint å vise frem litt mer enn de fleste, hva vet vel vi? Anonymous poster hash: 61c00...5b9
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #8 Skrevet 21. august 2014 Hehe. Ser det for meg. Unnskyld men jeg kan se musa di. Når det er så ille som du beskriver vil jeg tro buksa er et bevisst valg. Noen damer er litt rare og tror slikt er sexy. Anonymous poster hash: 0b88f...3f7
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #9 Skrevet 21. august 2014 Hvorfor skulle jeg si noe om det? Jeg sier ikke noe til dem som har tatt for mye sol eller går med blå øyenskygge heller. Anonymous poster hash: ac33e...af2 Det er litt forskjell på blå øyenskygge og å ha kjønnsorganene på utstilling. Hun kunne nesten gått naken, alt var synlig. Hun gikk sammen med en venninne, jeg kan ikke fatte og begripe at hun ikke ga beskjed til venninnen sin om å kaste den buksen! Jeg hadde blitt rasende hvis min venninne hadde latt meg gå rundt slik uten å gi meg beskjed. Anonymous poster hash: 90b4c...a4a Hvilke klær får dine venninner gå rundt i for deg? Anonymous poster hash: b4958...705 Mine venninner kan gå med de klærne de vil, men jeg hadde gitt beskjed dersom min venninne hadde cameltoe. Jeg forventer faktisk av mine venner at de ikke lar meg gå rundt offentlig å se ut som en idiot. Anonymous poster hash: 90b4c...a4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå