Gå til innhold

Har du sett den forferdelige filmen av henrettelsen av Foley?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke sett, og kommer heller ikke til å gjøre det. Men jeg ser på et bilde, på forsiden av dagbladet hvor bøddelen holder en liten kniv i hånden, der han står bak offeret. Det er ikke med den kniven han blir halshugget med håper jeg? Da blir det jo 1000 ganger så jævlig som det jeg trodde det var til å begynne med. 

Syke syke mennesker. Hvordan går det an at så mange kan stå samlet om å gjøre noe så grusomt? Jeg har ikke ord, blir bare bedrøvet av å se

Anonymous poster hash: 4681c...724
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mistenker det er lett å se den..bare søk James foley video, og trykk video på Google. Gjorde det før i dag, og samme videoen kommer opp...torde ikke se!

Anonymous poster hash: 4a284...60f

Skrevet

nei

Anonymous poster hash: ca907...eb3
Skrevet

Nei, og jeg fatter ikke de som velger frivillig å se på en henrettelse.

Anonymous poster hash: 304a8...afc
Skrevet

Tror kun bilder er tilgjengelig. Ikke video. Heldigvis.

Anonymous poster hash: 013bd...50a

Skrevet

Tror kun bilder er tilgjengelig. Ikke video. Heldigvis.

Anonymous poster hash: 013bd...50a

ligger video ute på youtube, TROR jeg. Ikke tort å åpne. 

Anonymous poster hash: 0715b...2b3

Skrevet

Jeg har ikke sett, og kommer heller ikke til å gjøre det. Men jeg ser på et bilde, på forsiden av dagbladet hvor bøddelen holder en liten kniv i hånden, der han står bak offeret. Det er ikke med den kniven han blir halshugget med håper jeg? Da blir det jo 1000 ganger så jævlig som det jeg trodde det var til å begynne med. 

Syke syke mennesker. Hvordan går det an at så mange kan stå samlet om å gjøre noe så grusomt? Jeg har ikke ord, blir bare bedrøvet av å se

Og det er helt vanvittig at USA visste om at henrettelsen skulle skje, men ikke gjorde noen ting :( huff, stakkars stakkars mann!! 

Skrevet

Og det er helt vanvittig at USA visste om at henrettelsen skulle skje, men ikke gjorde noen ting :( huff, stakkars stakkars mann!!

Hva mener du at de skulle ha gjort?

Anonymous poster hash: ac7dd...3d4

Skrevet

Har sett videoen. Grusomt:(

Anonymous poster hash: af977...86f

Skrevet

Ja, og det samme skjer hver eneste dag med barn...

Anonymous poster hash: 68f40...da3
Skrevet

Ikke sett den, ønsker heller ikke å se den.

Skrevet

Jeg har ikke sett, og kommer heller ikke til å gjøre det. Men jeg ser på et bilde, på forsiden av dagbladet hvor bøddelen holder en liten kniv i hånden, der han står bak offeret. Det er ikke med den kniven han blir halshugget med håper jeg? Da blir det jo 1000 ganger så jævlig som det jeg trodde det var til å begynne med. Syke syke mennesker. Hvordan går det an at så mange kan stå samlet om å gjøre noe så grusomt? Jeg har ikke ord, blir bare bedrøvet av å se Anonymous poster hash: 4681c...724

Det er med den kniven bøddelen skjærer av ham hodet. Filmen ligger på nett

Skrevet

Jeg har ikke sett, og kommer heller ikke til å gjøre det. Men jeg ser på et bilde, på forsiden av dagbladet hvor bøddelen holder en liten kniv i hånden, der han står bak offeret. Det er ikke med den kniven han blir halshugget med håper jeg? Da blir det jo 1000 ganger så jævlig som det jeg trodde det var til å begynne med. Syke syke mennesker. Hvordan går det an at så mange kan stå samlet om å gjøre noe så grusomt? Jeg har ikke ord, blir bare bedrøvet av å se Anonymous poster hash: 4681c...724

Jo det er den kniven som blir brukt. Jeg så ikke selve handlingen, men har sett det en annen gang , Å dessverre, de skjærer , de kutter ikke

Skrevet

Jeg har ikke sett, og kommer heller ikke til å gjøre det. Men jeg ser på et bilde, på forsiden av dagbladet hvor bøddelen holder en liten kniv i hånden, der han står bak offeret. Det er ikke med den kniven han blir halshugget med håper jeg? Da blir det jo 1000 ganger så jævlig som det jeg trodde det var til å begynne med. Syke syke mennesker. Hvordan går det an at så mange kan stå samlet om å gjøre noe så grusomt? Jeg har ikke ord, blir bare bedrøvet av å se Anonymous poster hash: 4681c...724

Lager han noe lyder, gråter osv ? 😥

Skrevet

Jeg har ikke sett, og kommer heller ikke til å gjøre det. Men jeg ser på et bilde, på forsiden av dagbladet hvor bøddelen holder en liten kniv i hånden, der han står bak offeret. Det er ikke med den kniven han blir halshugget med håper jeg? Da blir det jo 1000 ganger så jævlig som det jeg trodde det var til å begynne med. Syke syke mennesker. Hvordan går det an at så mange kan stå samlet om å gjøre noe så grusomt? Jeg har ikke ord, blir bare bedrøvet av å se Anonymous poster hash: 4681c...724

Det er med den kniven bøddelen skjærer av ham hodet. Filmen ligger på nettAnonymous poster hash: af977...86f

Lager han noe lyder, gråter osv ? Anonymous poster hash: 4a284...60f

Ingen lyd, bortsett fra noen gurglelyder.

Skrevet

Videoen er fjernet fra YouTube. Den kommer opp ved søk, men det går ikke å se den. Ihvertfall ikke fra tlf.

Skrevet

Videoen er fjernet fra YouTube. Den kommer opp ved søk, men det går ikke å se den. Ihvertfall ikke fra tlf.

Ligger ute på liveleak.com

Skrevet

Lager han noe lyder, gråter osv ? 😥

For noen spørsmål:/

Anonymous poster hash: 5edf8...165

Skrevet

Har sett videoen av henrettelsen, og av foreldrene hans som snakker om hvor forferdelig det er.

Eneste jeg reagerer på er hvor likegyldige både Foley i sin siste tale var og foreldrene virker i videoen. Dette føles iscenesatt for meg. Som et slags dårlig skuespill. Hvor er følelsene hen? Sorgen? Jeg skjønner ikke....

Anonymous poster hash: 34d9e...59b
Skrevet

Har sett videoen av henrettelsen, og av foreldrene hans som snakker om hvor forferdelig det er.Eneste jeg reagerer på er hvor likegyldige både Foley i sin siste tale var og foreldrene virker i videoen. Dette føles iscenesatt for meg. Som et slags dårlig skuespill. Hvor er følelsene hen? Sorgen? Jeg skjønner ikke.... Anonymous poster hash: 34d9e...59b

600 dager i fangenskap gjør nok noe med et menneske. Tror du ikke?

En såpass stor psykisk påkjennelse er det ikke rart at psyken resignerer og man går på autopilot.

Skrevet

Jeg har ikke sett den, og kommer definitivt ikke til å se den. Hva er vitsen?

Husker for mange år siden så skjedde noenlunde det samme, husker ikke hvor det var, men det var ihvertfall en mann som var tatt til fange av terorister.
Han klarte etter en god stund å rømme, men han ble innhentet.
(tenk den følelsen).

Jeg troor han var britisk, og jeg minnes at disse teroristen ville forhande med englan, men man kan ikke forhandle med terorister? Hva skal man gjøre i en slik situasjon?

Ihvertfall så endte det med at han ble halshugget, med en liten og sløv kniv.
Knaksje de gjør nettopp det for det skal være så fryktinngytende forferdelig å se på?

Hvordan je vet at det skjedde akkurat sånn?
Fordi min tosk av en samboer den gang absolutt skulle se det. Vi snakket om det og jeg sa til ham eksplisitt at han IKKE måtte det, han var på den tiden ganske psykisk ustabil.
Vel jeg skjønte han satt å så på det da jeg hørte det værste ulet og den mest forferdelig hysterisk gråtingen jeg noensinne har opplevd.
Han var helt knekt.
Og det tok langt tid for ham å komme seg, jeg tror alltid han vil bære det med seg.
Helt forferdelig.
Hvorfor se på??
Det kan umulig gjøre noen noe godt.
En kan ikke være SÅ nysgjerrig at dette må være noe en må se på.

Skrevet

Har sett videoen av henrettelsen, og av foreldrene hans som snakker om hvor forferdelig det er.Eneste jeg reagerer på er hvor likegyldige både Foley i sin siste tale var og foreldrene virker i videoen. Dette føles iscenesatt for meg. Som et slags dårlig skuespill. Hvor er følelsene hen? Sorgen? Jeg skjønner ikke.... Anonymous poster hash: 34d9e...59b

600 dager i fangenskap gjør nok noe med et menneske. Tror du ikke?

En såpass stor psykisk påkjennelse er det ikke rart at psyken resignerer og man går på autopilot.

Det hr nok gjort mye med han, og også med foreldrene. Hvordan folk takler sorg fins ingen fasit på og dumt sitte slik å kritisere. De har ikke sett sønnen på lang tid, og ikke hatt aning om hvordan han hadde det. Kan være jeg tar helt feil, men tenker at selv om sorgen er bunnløs, kan det likevel være godt- innerst inne på en merkelig måte og vite at han ikke lider lengre!!

Skrevet

Lager han noe lyder, gråter osv ?

For noen spørsmål:/

For noen hjelper det å stille spørsmål, siden det man forestiller seg i mange tilfeller er verre enn det som skjer. Det trenger ikke ligge noen morbid interesse bak spørsmålene, men bare en måte å "komme over" inntrykk som er for sterke.

Skrevet

Finner ikke den videoen som viser det, men sikkert like greit :/

Anonymous poster hash: 52a66...930

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...