MammantilNurket Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 Hva putter dere oppi?? Hos oss har vi to matpakker om dagen+felles "frukt-pot"
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #2 Skrevet 20. august 2014 Kokt egg, grove vafler, omelett (lages kjapt og enkelt i Tupperware-form i mikro), fiskekaker eller andre middagsrester, mini-grissini, nøtter eller annen små-snacks, druer og frukt, yoghurt med blåbær, matmuffins ++ Og vanlige skiver, rett og slett Anonymous poster hash: 563bc...240
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #3 Skrevet 20. august 2014 Knekkebrød, grove polarbrød eller brødskiver. Noen ganger rundstykker eller scones. Varierende pålegg. Skinkeost, salami og leverpostei er favorittene. Noen ganget får hun med en yoghurt i matboksen. Sender også med frukt og/eller blær. Blåbær hun har plukket selv er stor stas å ha med i barnehagen Anonymous poster hash: 413ce...ed0
Iiiiik Skrevet 20. august 2014 #5 Skrevet 20. august 2014 Kald kokt pasta har vært en suksess hos oss, gjerne med noen skinkebiter eller pølsebiter. Barnehagen vår har vært veldig villig til å varme middagsrester, så det har jeg også ofte sendt med. Gulrøtter i tynne staver, druer, rosiner og små tomater (sistnevnte bare for en av mine tre).
MammantilNurket Skrevet 20. august 2014 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2014 Bra! Jeg har kjøpt en sånn fjong matboks m/små rom på Barnas Hus. Synes det er supergøy og putte oppi saker som gjør det litt mer spennende Jeg ble imidlertid litt usikker på om det var OK da jeg snakket med en kollega som mente "alle de andre mødrene kom til å hate meg" ... uææææ
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #7 Skrevet 20. august 2014 Bra! Jeg har kjøpt en sånn fjong matboks m/små rom på Barnas Hus. Synes det er supergøy og putte oppi saker som gjør det litt mer spennende Jeg ble imidlertid litt usikker på om det var OK da jeg snakket med en kollega som mente "alle de andre mødrene kom til å hate meg" ... uææææ Lite tips: Ikke putt i så mye spennende saker at han ikke klarer å velge eller bli ferdig med å spise;) Jeg gikk på den smellen da mi begynte i barneghagen. Anonymous poster hash: 413ce...ed0
hanstra Skrevet 20. august 2014 #8 Skrevet 20. august 2014 Rugbrød med smør og ost, agurk, hardkokt egg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå