Gå til innhold

Praksis og fullamming

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal begynne på PPU nå til høsten, og har samtidig en liten baby. Om et par måneder må vi ut i to ukers praksis. Babyen vil da fortsatt fullammes. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få dette til å gå opp, og vil vel bare høre om noen har vært i lignende situasjon og har innspill.  

Studiet har ikke oppstart hvert år, og går over to år. Derfor må jeg bare kaste meg uti det nå selv om det ikke passer helt 100%. 

Anonymous poster hash: 17a86...b72
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor gammelt er barnet? Er du sammen med barnefar? Får du til å pumpe?

Skrevet

Da jeg var i praksis gjennom ppu var det fryktelig få timer jeg underviste (ihvertfall i forhold til full lærerjobb), og det hadde vært veldig god tid til amming da. :-)

Anonymous poster hash: 6670f...9d7

Skrevet

hvor gammelt er barnet? Er du sammen med barnefar? Får du til å pumpe?

Rundt 3 mnd når jeg skal ha praksis. Ja, men han jobber. Barnevakt er ikke noe problem. Får vel til å pumpe, men det tar lang tid for liten mengde.

Skrevet

Da jeg var i praksis gjennom ppu var det fryktelig få timer jeg underviste (ihvertfall i forhold til full lærerjobb), og det hadde vært veldig god tid til amming da. :-)

Anonymous poster hash: 6670f...9d7

Godt å høre! Kanskje noen må ta med babyen til jobben, da.

Skrevet

Jeg hadde værtfall god tid til å amme mellom timene jeg underviste i. Du har ikke full dag, slik en vanlig lærer har. Så det kommer til å gå helt fint :-)

Jeg vet at du ikke har spurt om dette, men skriver det likevel. Lykke til med ppu, det er det største rælet jeg har vært borte i. Snakk om bortkastet studieår. Men kanskje du liker det bedre enn meg ;-) god natt :-)

Anonymous poster hash: 111a5...fe2

Skrevet

Jeg hadde værtfall god tid til å amme mellom timene jeg underviste i. Du har ikke full dag, slik en vanlig lærer har. Så det kommer til å gå helt fint :-)

Jeg vet at du ikke har spurt om dette, men skriver det likevel. Lykke til med ppu, det er det største rælet jeg har vært borte i. Snakk om bortkastet studieår. Men kanskje du liker det bedre enn meg ;-) god natt :-)

Anonymous poster hash: 111a5...fe2

Hehe, har hørt at det er noe skikkelig ræl, ja. Må man, så må man :)

Godt å høre at det ikke blir noe problem for ammingen sin del!

God natt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...