Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 Hva kan man forvente seg?:-)Er 31 uker på vei nå. Håper å få skikkelige bilder med meg hjem. Anonymous poster hash: 2b8e9...971
Gullunger Skrevet 20. august 2014 #2 Skrevet 20. august 2014 Gled deg! Vi synes det var en fantastisk opplevelse! Så bl.a. at hun åpnet opp øynene! Bevegde seg masse. Kommer jo litt anpå hvordan babyen ligger. En venninne av meg fikk ikke sett ansiktet til babyen og var litt skuffet. .. så litt flaks hører med ;-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå