Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 Jeg har en ex (noe de fleste har), denne mannen delte jeg et liv med i nesten 4 år, vi rakk å kjøpe hus (som nå er solgt), få to barn sammen, var gjennom 3 dødsfall (min side av familien), jeg hjalp han med å komme i gang med jobbutdannelse og diverse.. Men så.. da vår yngste var ca 4 mnd ble det slutt.. Vi rakk ikke å snakke ut om selve bruddet men vi ble på en måte enige om å "finne ut av oss selv." Etter bruddet fortsatte vi å ha sex 1-2 ganger i uka. Fint og godt (og noen ganger mye bedre enn før). Så etter 3,5 mnd har han funnet seg en ny dame.. Og de ble sammen ganske kort tid etter de møttes. Hun har alt hilst på barna 1 gang, men jeg gjør alt jeg kan for å forhindre at de møtes igjen med det første siden jeg syns det er ALT for tidlig for at hun skal involveres i deres liv.. Så kommer vi til det da. Jeg har fortsatt følelser for han, og dette VET han. Vi fikk snakket litt mer ut om bruddet (etter at de ble sammen) og han sa da at han ikke visste hva han følte for meg, og han sa at det i begynnelsen etter bruddet var et håp, men han "trodde ikke" jeg ville ha han tilbake, mens jeg på min side spurte han flere ganger om å komme på besøk og prøvde å invitere han med meg og barna når vi skulle noe, altså, jeg prøvde å få han tilbake, men prøvde samtidig å gi han litt rom for å "finne ut av seg selv." Han snakker mye stygt om denne dama og kan fint fortelle meg ting som at "ja, det er ikke akkurat som med oss, du og jeg var jo som kaniner i begynnelsen.." Han sier hun har stor rumpe, at hun har dobbelthaker og at de har kranglet (småkranglet om bagateller) opptil flere ganger allerede (det med utseende behøver ikke bety noe da..).. De har visst planer om å flytte sammen. Han har også fortalt at hun nesten aldri vil finne på noe med han, eller de er jo sammen mye, men de sliter med å gjøre noe annet enn å gjøre ditt og datt.. Hun sover bort over halve dagen.. Hun har angst.. Og noen av de tingene jeg kan se hun har lagt ut på facebook virker veldig barnslige. Det skiller over 10 år mellom dem og 6 år mellom meg og han.. De har vært sammen i 3 uker.. De gangene han er her så sier han at han alt har løyet til henne noen ganger og litt sånn. Og han har et par ganger nesten tatt meg på puppene og et par ganger vært ganske nær ved å kysse meg.. Er han vinglete eller er hun en såkalt "rebound"? eller hva skjer? kan noen hjelpe meg å samle tankene mine? huff.. dette ble langt og uoversiktlig, men håper noen kan ta seg bryet.. Mannfolk .. (Og ja, jeg vil SÅ gjerne ha han tilbake.. lurer han meg bare? har han meg "på vent"? Jeg vil ha familien min HEL igjen) Anonymous poster hash: 94b53...07d
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #2 Skrevet 20. august 2014 At han vurderer å flytte sammen med et menneske han er så lite interessert i, er jo bra latterlig. Be ham få seg baller, få orden på følelsene sine for både deg og henne og holde ALT av casual sex og samboerskap unna, frem til det er løst opp i. Han lurer seg selv, deg og denne nye! Anonymous poster hash: 61bac...15f
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #3 Skrevet 20. august 2014 Takk for svar! Vi har ikke hatt sex siden før han møtte denne dama.. Men kan jo være han lyver for meg angående henne da? Og at han heller forteller masse dritt om meg til hun.. Han lurer oss alle.. HI Anonymous poster hash: 94b53...07d
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #4 Skrevet 20. august 2014 Han har deg på gress (Og han vet at du holder deg der så lenge han med sikkerhet vet du er ute etter han).. Dessuten virker han ikke spesielt hyggelig så skjønner ikke hvorfor du vil ha han tilbake.. Og spesielt etter at han snakker om sexlivet til han og hun nye- TIL DEG! Usj! Anonymous poster hash: 6f6bb...07a
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #5 Skrevet 20. august 2014 Hvis du har en sjanse, noe som er vanskleig å tolke ut fra det du skriver, tror jeg det lureste du kan gjøre er å være veldig isdronning. Virke lite interessert i det han har å fortelle (aldri spørre om hun dama), og være opptatt av andre ting. Ikke være for tilgjengelig. Så får han heller komme tilbake hvis han vil. Lykke til . Aldri gøy når det blir sånn. Anonymous poster hash: c3e99...387
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #6 Skrevet 20. august 2014 Takk for svar.. Ja, skjønner vel det at det er det han holder på med.. Burde vel kanskje bare komme meg videre, men er sårt og tungt.. spesielt siden jeg ikke vil hun skal ha noe som helst med MINE barn å gjøre.. Nei, det var ikke så lett å høre det i det hele tatt.. Han er min første kjærlighet i tillegg, så er vel ekstra vanskelig å gi slipp? Han vil vel ikke såre meg, iogmed vi har barn sammen.. Men syns han er kjip som ikke klarer å bestemme seg ordentlig.. Anonymous poster hash: 94b53...07d
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #7 Skrevet 20. august 2014 Fram til han får bestemt seg syns jeg du kun skal snakke med han om det gjelder barna eller noe praktisk ang deling av ting osv. Ikke gå inn i noe diskusjon eller samtale om noe annet. Er så typisk mannfolk, de klarer ikke å være alene i en dag før de må flytte inn til noen andre Patetisk! Anonymous poster hash: 6b7b0...b6d
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #8 Skrevet 20. august 2014 Får vel ta på meg isdronning-masken.. Men da får jeg jo bare beskjed om at jeg er sur og irritabel sikkert.. og det vil jeg jo ikke bli forbundet med.. Vanskelig.. han har samvær med barna sine her pga manglende egen bopel.. så ser han jo 2-3 ganger i uka noen timer i slengen.. Anonymous poster hash: 94b53...07d
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #9 Skrevet 20. august 2014 Bruk den tiden til å lufte deg! Tren, shop, venninner, bøker, bare kom deg ut! Ikke sitt å se på han å drøm om det som kunne vært! Og du sier at det siste han vil er å såre deg- er det ikke nettopp det han holder på med når han har deg på gress?? For ikke å snakke om å gni inn hvordan sexlivet med hun nye er? Nei vet du hva!! Selvfølgelig kommer det til å bli hardt dette, men etterhvert kommet du til å være glad du er kvitt han ( han kommer derimot til å være mindre glad ) Får vel ta på meg isdronning-masken.. Men da får jeg jo bare beskjed om at jeg er sur og irritabel sikkert.. og det vil jeg jo ikke bli forbundet med.. Vanskelig.. han har samvær med barna sine her pga manglende egen bopel.. så ser han jo 2-3 ganger i uka noen timer i slengen.. Anonymous poster hash: 94b53...07d Anonymous poster hash: 6f6bb...07a
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #10 Skrevet 20. august 2014 Gi han et ultimatum! Hvis du flytter sammen med hun nye dama, kommer det ALDRI til å bli oss igjen! Gjør han det, move on! Høres ut som han er en taper uansett! Anonymous poster hash: 534bb...186
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #11 Skrevet 20. august 2014 Ikke sur, bare rett og slett fjern og uinteressert :)Ta han på alvor når han vil snakke om praktiske ting rundt barna, ev si at dere kan ta en prat en dag det passer bedre. Men om han snakker om dama si, kan du vel si at "dette høres ikke helt bra ut"/ "tuller du"/ "hva holder du på med?". Anonymous poster hash: c3e99...387
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #12 Skrevet 20. august 2014 Fremfor å spille isdronning så ville jeg ha lagt kortene på bordet. Sagt at du har tenkt tanken på dere to sammen igjen, MEN at han forspiller sjansen sin på måten han håndterer det hele nå. Greit nok at han møter ei ny, men det er IKKE greit at han snakker om henne på en sånn måte foran deg, for så å dra hjem og planlegge å flytte sammen med henne. Og etter bare tre uker! Hadde jeg vært deg ville jeg fortalt at for barnas del så vil du at a) forholdet skal være mer seriøst før de flytter sammen og hun blir en del av barnas liv ettersom han umulig kan kjenne henne godt etter så kort tid, samt at han klager en hel del over henne allerede b ) hun skal holdes ute av deres samtaler dersom hun er en han vil være sammen med og ha et seriøst forhold med c) dersom han har et seriøst ønske om at dere skal finne tilbake til hverandre så får han ta ansvar på den måten at han ikke utsetter barna og deg for en rebound-dame, heller får han finne seg sjæl og så komme tilbake som en bedre mann. d) dersom han IKKE ønsker at dere skal finne tilbake til hverandre så får han holde seg til sitt og ikke tro han kan holde deg på gress i tilfelle han ombestemmer seg en dag. Da setter du krav, du viser at du ikke vil tolerere å gå på vent, og at du er klar for å ta tilbake livet ditt dersom det ikke er noen sjanser for at det kan bli dere to igjen. Samtidig viser du at DU er åpen for at dere kan prøve å finne tilbake til hverandre igjen, så sant han kan oppføre seg som en ordentlig mann og ikke som en vinglehøne som prøver å finne ut av hva han vil samtidig som han forteller deg om sitt nye forhold i detalj. Anonymous poster hash: 49a0c...fbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå