Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 Men sliter med å finne tid til trening... Anonymous poster hash: b18d2...e10
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #3 Skrevet 20. august 2014 Kan du ikke gå lange turer med babyen? Hvor leser du at hun har baby? Kanskje du er klarsynt Anonymous poster hash: f04f4...614
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. august 2014 #4 Skrevet 20. august 2014 Det sleit jeg med og, helt til jeg fant ut at det holder fint med en halvtime om dagen! You can do it!!
Abrenna1 Skrevet 20. august 2014 #5 Skrevet 20. august 2014 Kan du ikke gå lange turer med babyen? Hvor leser du at hun har baby? Kanskje du er klarsynt Anonymous poster hash: f04f4...614 Hehe, nei, tok det bare for gitt at hun hadde det iogmed at hun aldri fant tid til å trene
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. august 2014 #6 Skrevet 20. august 2014 Du kan fint gå ned i vekt uten å trene også. Jeg trener ikke og er lite i fysisk aktivitet, men går ned i vekt fordet om Ev. kan du tenke på de små tingene. Gå av bussen litt før, eller la bilen stå, ta trapper, stramme magemusklene når du sitter på kontor eller gå en ekstra runde i gangene på jobb. Ta med barn ut og gå, lek, gjør husarbeid aktivt. Sex skal visstnok også forbrenne noen kalorier sies det
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #7 Skrevet 20. august 2014 Men sliter med å finne tid til trening... Anonymous poster hash: b18d2...e10 Kostholdet er 70% må du huske. Trene kan man gjøre hjemme i stua. Skru av tv og internett en time om dagen, finn heller treningsvideoer på nett Anonymous poster hash: a837e...e78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå