mizza med nr.2 på vei Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 Jeg har ikke sovet en hel natt på flere uker nå. Føler jeg går rundt i svima. Men jeg jobber fortsatt 100% og føler litt på at det er for tidlig å "gnåle" om sykemelding. Jeg kjenner at kroppen er sliten. Jeg er er i full jobb, kommer hjem og har en 7 åring å ta meg av. Jeg er 23 uker på vei. Hva mener dere om dette? Vurderer å sykemelde meg noen prosenter bare....
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. august 2014 #2 Skrevet 20. august 2014 Det må du snakke med legen om. Jeg hadde invalidiserende symfyseløsning, 2 unger med hver sine aktiviteter, en mann som sjeldent var hjemme, og full jobb. Jeg sov ikke en hel natt på 30 uker. Ble 20% sm for å gå til behandling, så 50 for å overleve hjemme. For meg var det vikrtig å være sosial på jobb og få litt stimuli. Alt tok lang tid, alt måtte tilrettelegges og jeg var helt ødelagt når jeg iom hjem...men det var verdt det. Hva med å få halv sykemelding? Det er bare du som vet hvor sliten du er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå