Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 Og gått i fakkeltog for den stakkars reinen:( Får vondt i meg. Fælt! Håper hundeeierene får sin straff. http://www.side3.no/politiet---vi-vet-hvem-som-eier-hundene/8477114.html Anonymous poster hash: 39b5e...e80
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #2 Skrevet 20. august 2014 Ja. Jeg går i tog jeg asså. Anonymous poster hash: 70cff...8b1
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #3 Skrevet 20. august 2014 Noen mennesker skulle aldri hatt hund. Og da snakker jeg om de som lar bikkjene løpe fritt og de som behandler hunder som små babyer. Anonymous poster hash: 38c5f...502
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #4 Skrevet 20. august 2014 Absolutt fælt, naturen er ikke bare vakker. Iom at eiere meldte seg, prøver jeg tenke det beste om dem. At det var et uhell at hundene kom seg løse og at de er lei seg for det som skjedde. Håper også at jegere som nå skal ut på jakt ikke glemmer å aversjonstrene hundene mot rein også! Ikke bare sau. Det er viktig! Anonymous poster hash: 3b703...4fb
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #5 Skrevet 20. august 2014 Neste gang kan de ta et barn... bikkjene må drepes og eieren straffes hardt! Anonymous poster hash: 087c3...637
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #6 Skrevet 20. august 2014 Noen mennesker skulle aldri hatt hund. Og da snakker jeg om de som lar bikkjene løpe fritt og de som behandler hunder som små babyer. Anonymous poster hash: 38c5f...502 De som behandler hundene sine som babyer er da hverken til fare for andre eller seg selv Anonymous poster hash: 2a400...804
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #7 Skrevet 20. august 2014 Noen mennesker skulle aldri hatt hund. Og da snakker jeg om de som lar bikkjene løpe fritt og de som behandler hunder som små babyer. Anonymous poster hash: 38c5f...502 De som behandler hundene sine som babyer er da hverken til fare for andre eller seg selv Anonymous poster hash: 2a400...804 Ikke si det. Anonymous poster hash: 38c5f...502
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #8 Skrevet 20. august 2014 Denne reinen var død før hundene kom til. Det ser en på måten reinen flyter! Anonymous poster hash: e71bf...2ed
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #9 Skrevet 20. august 2014 Sjønner ikke hvorfor folk skal ha sånne ekle huskydrittbikkjer.. Anonymous poster hash: 4db82...c41
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #10 Skrevet 20. august 2014 Denne reinen var død før hundene kom til. Det ser en på måten reinen flyter! Anonymous poster hash: e71bf...2ed De jagde den på vannet. Anonymous poster hash: 38c5f...502
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #11 Skrevet 20. august 2014 Denne reinen var død før hundene kom til. Det ser en på måten reinen flyter! Anonymous poster hash: e71bf...2ed De jagde den på vannet. Anonymous poster hash: 38c5f...502 Forsvarer absolutt ikke uforsvarlig hundehold, men det er noe som ikke stemmer. Regner med det vil komme frem. Et dyr som nettopp har mistet livet vil ikke flyte på den måten. Anonymous poster hash: e71bf...2ed
Helene Harepus Skrevet 20. august 2014 #12 Skrevet 20. august 2014 Denne reinen var død før hundene kom til. Det ser en på måten reinen flyter! Anonymous poster hash: e71bf...2ed De jagde den på vannet. Anonymous poster hash: 38c5f...502 Forsvarer absolutt ikke uforsvarlig hundehold, men det er noe som ikke stemmer. Regner med det vil komme frem. Et dyr som nettopp har mistet livet vil ikke flyte på den måten. Anonymous poster hash: e71bf...2ed Les artikkelen. Det var vitner som så hundene jage simlen og drepe.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #13 Skrevet 20. august 2014 Denne reinen var død før hundene kom til. Det ser en på måten reinen flyter! Anonymous poster hash: e71bf...2ed De jagde den på vannet. Anonymous poster hash: 38c5f...502 Forsvarer absolutt ikke uforsvarlig hundehold, men det er noe som ikke stemmer. Regner med det vil komme frem. Et dyr som nettopp har mistet livet vil ikke flyte på den måten. Anonymous poster hash: e71bf...2ed Neeeida. Bikkjer gjør ALDRI noe galt! Kan skjønne at de selvfølgelig ikke jagde reinen på vannet, det er nok bare løgn fra de hundehaterne, ikke sant? Forbanna nek. Anonymous poster hash: 5aac0...1ae
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #14 Skrevet 20. august 2014 Denne reinen var død før hundene kom til. Det ser en på måten reinen flyter! Anonymous poster hash: e71bf...2ed De jagde den på vannet. Anonymous poster hash: 38c5f...502 Forsvarer absolutt ikke uforsvarlig hundehold, men det er noe som ikke stemmer. Regner med det vil komme frem.Et dyr som nettopp har mistet livet vil ikke flyte på den måten. Anonymous poster hash: e71bf...2ed Neeeida. Bikkjer gjør ALDRI noe galt! Kan skjønne at de selvfølgelig ikke jagde reinen på vannet, det er nok bare løgn fra de hundehaterne, ikke sant? Forbanna nek. Anonymous poster hash: 5aac0...1ae Nek?? Hehe- glemt å ta pillene dine? Anonymous poster hash: e71bf...2ed
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #15 Skrevet 20. august 2014 Denne reinen var død før hundene kom til. Det ser en på måten reinen flyter! Anonymous poster hash: e71bf...2ed De jagde den på vannet. Anonymous poster hash: 38c5f...502 Forsvarer absolutt ikke uforsvarlig hundehold, men det er noe som ikke stemmer. Regner med det vil komme frem. Et dyr som nettopp har mistet livet vil ikke flyte på den måten. Anonymous poster hash: e71bf...2ed Les artikkelen. Det var vitner som så hundene jage simlen og drepe. Ja, har lest artikkelen:-) Hvor feilen er vet jeg ikke, men som sagt; det tar en stund før noe flyter på den måten. Handler ikke om at jeg forvarer hundene, men det er umulig at bildene viser et dyr som nettopp er drept. Anonymous poster hash: e71bf...2ed
Helene Harepus Skrevet 21. august 2014 #16 Skrevet 21. august 2014 Denne reinen var død før hundene kom til. Det ser en på måten reinen flyter! Anonymous poster hash: e71bf...2ed De jagde den på vannet. Anonymous poster hash: 38c5f...502 Forsvarer absolutt ikke uforsvarlig hundehold, men det er noe som ikke stemmer. Regner med det vil komme frem. Et dyr som nettopp har mistet livet vil ikke flyte på den måten. Anonymous poster hash: e71bf...2ed Les artikkelen. Det var vitner som så hundene jage simlen og drepe.Ja, har lest artikkelen:-) Hvor feilen er vet jeg ikke, men som sagt; det tar en stund før noe flyter på den måten. Handler ikke om at jeg forvarer hundene, men det er umulig at bildene viser et dyr som nettopp er drept. Anonymous poster hash: e71bf...2ed Jeg oppfatter det slik at avisfotografen har vært og tatt bilder, i forbindelse med artikkelen, men at det var noen dager i etterkant - altså etter at flere har vært og forsynt seg av reinen og råtningsprosessen har gått videre.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #17 Skrevet 21. august 2014 Denne reinen var død før hundene kom til. Det ser en på måten reinen flyter! Anonymous poster hash: e71bf...2ed De jagde den på vannet. Anonymous poster hash: 38c5f...502 Forsvarer absolutt ikke uforsvarlig hundehold, men det er noe som ikke stemmer. Regner med det vil komme frem. Et dyr som nettopp har mistet livet vil ikke flyte på den måten. Anonymous poster hash: e71bf...2ed Les artikkelen. Det var vitner som så hundene jage simlen og drepe.Ja, har lest artikkelen:-) Hvor feilen er vet jeg ikke, men som sagt; det tar en stund før noe flyter på den måten. Handler ikke om at jeg forvarer hundene, men det er umulig at bildene viser et dyr som nettopp er drept. Anonymous poster hash: e71bf...2ed Jeg oppfatter det slik at avisfotografen har vært og tatt bilder, i forbindelse med artikkelen, men at det var noen dager i etterkant - altså etter at flere har vært og forsynt seg av reinen og råtningsprosessen har gått videre. Jeg snakker om bildene av hundene og reinen. Reinen flyter da. Det tar noen dager før maten i magesekken råtner og da dannes det gasser, kroppen blir lettere og flyter opp. Anonymous poster hash: e71bf...2ed
Helene Harepus Skrevet 21. august 2014 #18 Skrevet 21. august 2014 Denne reinen var død før hundene kom til. Det ser en på måten reinen flyter! Anonymous poster hash: e71bf...2ed De jagde den på vannet. Anonymous poster hash: 38c5f...502 Forsvarer absolutt ikke uforsvarlig hundehold, men det er noe som ikke stemmer. Regner med det vil komme frem. Et dyr som nettopp har mistet livet vil ikke flyte på den måten. Anonymous poster hash: e71bf...2ed Les artikkelen. Det var vitner som så hundene jage simlen og drepe.Ja, har lest artikkelen:-) Hvor feilen er vet jeg ikke, men som sagt; det tar en stund før noe flyter på den måten. Handler ikke om at jeg forvarer hundene, men det er umulig at bildene viser et dyr som nettopp er drept. Anonymous poster hash: e71bf...2ed Jeg oppfatter det slik at avisfotografen har vært og tatt bilder, i forbindelse med artikkelen, men at det var noen dager i etterkant - altså etter at flere har vært og forsynt seg av reinen og råtningsprosessen har gått videre.Jeg snakker om bildene av hundene og reinen. Reinen flyter da. Det tar noen dager før maten i magesekken råtner og da dannes det gasser, kroppen blir lettere og flyter opp. Anonymous poster hash: e71bf...2ed Hva du mener om bildene, blir helt irrelevant, all den tiden det var øyenvitner til stede som kan bekrefte at disse hundene aggressivt jagde simlen ut i vannet og tok livet av henne.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #19 Skrevet 21. august 2014 Denne reinen var død før hundene kom til. Det ser en på måten reinen flyter! Anonymous poster hash: e71bf...2ed De jagde den på vannet. Anonymous poster hash: 38c5f...502 Forsvarer absolutt ikke uforsvarlig hundehold, men det er noe som ikke stemmer. Regner med det vil komme frem. Et dyr som nettopp har mistet livet vil ikke flyte på den måten. Anonymous poster hash: e71bf...2ed Les artikkelen. Det var vitner som så hundene jage simlen og drepe.Ja, har lest artikkelen:-) Hvor feilen er vet jeg ikke, men som sagt; det tar en stund før noe flyter på den måten. Handler ikke om at jeg forvarer hundene, men det er umulig at bildene viser et dyr som nettopp er drept. Anonymous poster hash: e71bf...2ed Jeg oppfatter det slik at avisfotografen har vært og tatt bilder, i forbindelse med artikkelen, men at det var noen dager i etterkant - altså etter at flere har vært og forsynt seg av reinen og råtningsprosessen har gått videre.Jeg snakker om bildene av hundene og reinen. Reinen flyter da. Det tar noen dager før maten i magesekken råtner og da dannes det gasser, kroppen blir lettere og flyter opp. Anonymous poster hash: e71bf...2ed Hva du mener om bildene, blir helt irrelevant, all den tiden det var øyenvitner til stede som kan bekrefte at disse hundene aggressivt jagde simlen ut i vannet og tok livet av henne. Det er ikke irrelevant når det er umulig. Vil tro hundene har gått løs på et allerede kadaver. At reinen ble jaget på havet fins det ikke bildebevis for, og et kadaver som flyter er absolutt ikke irrelevant. Som sagt; avhør og etterforskningen vil nok vise hva som egentlig har skjedd. Det er ikke slik at naturens gang kan stilles i annen rekke fordi noen sier de har sett noe. Naturens gang stiller ikke med unntak;-) Anonymous poster hash: e71bf...2ed
Helene Harepus Skrevet 21. august 2014 #20 Skrevet 21. august 2014 Denne reinen var død før hundene kom til. Det ser en på måten reinen flyter! Anonymous poster hash: e71bf...2ed De jagde den på vannet. Anonymous poster hash: 38c5f...502 Forsvarer absolutt ikke uforsvarlig hundehold, men det er noe som ikke stemmer. Regner med det vil komme frem. Et dyr som nettopp har mistet livet vil ikke flyte på den måten. Anonymous poster hash: e71bf...2ed Les artikkelen. Det var vitner som så hundene jage simlen og drepe.Ja, har lest artikkelen:-) Hvor feilen er vet jeg ikke, men som sagt; det tar en stund før noe flyter på den måten. Handler ikke om at jeg forvarer hundene, men det er umulig at bildene viser et dyr som nettopp er drept. Anonymous poster hash: e71bf...2ed Jeg oppfatter det slik at avisfotografen har vært og tatt bilder, i forbindelse med artikkelen, men at det var noen dager i etterkant - altså etter at flere har vært og forsynt seg av reinen og råtningsprosessen har gått videre.Jeg snakker om bildene av hundene og reinen. Reinen flyter da. Det tar noen dager før maten i magesekken råtner og da dannes det gasser, kroppen blir lettere og flyter opp. Anonymous poster hash: e71bf...2ed Hva du mener om bildene, blir helt irrelevant, all den tiden det var øyenvitner til stede som kan bekrefte at disse hundene aggressivt jagde simlen ut i vannet og tok livet av henne.Det er ikke irrelevant når det er umulig. Vil tro hundene har gått løs på et allerede kadaver. At reinen ble jaget på havet fins det ikke bildebevis for, og et kadaver som flyter er absolutt ikke irrelevant. Som sagt; avhør og etterforskningen vil nok vise hva som egentlig har skjedd. Det er ikke slik at naturens gang kan stilles i annen rekke fordi noen sier de har sett noe. Naturens gang stiller ikke med unntak;-) Anonymous poster hash: e71bf...2ed Og jeg er uenig - bilder kan fremstille ting feil. Jeg tror helt på vitnene, jeg ser ingen grunn til at de skulle lyve om dette. Dette er dessverre ingen enkelthendelse og det er grunn til at man har lov om båndtvang, da enkelte hunder er ikke til å stole på. Spesielt hvis de er flere sammen. De har jo tatt barn!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #21 Skrevet 21. august 2014 Denne reinen var død før hundene kom til. Det ser en på måten reinen flyter! Anonymous poster hash: e71bf...2ed De jagde den på vannet. Anonymous poster hash: 38c5f...502 Forsvarer absolutt ikke uforsvarlig hundehold, men det er noe som ikke stemmer. Regner med det vil komme frem. Et dyr som nettopp har mistet livet vil ikke flyte på den måten. Anonymous poster hash: e71bf...2ed Les artikkelen. Det var vitner som så hundene jage simlen og drepe.Ja, har lest artikkelen:-) Hvor feilen er vet jeg ikke, men som sagt; det tar en stund før noe flyter på den måten. Handler ikke om at jeg forvarer hundene, men det er umulig at bildene viser et dyr som nettopp er drept. Anonymous poster hash: e71bf...2ed Jeg oppfatter det slik at avisfotografen har vært og tatt bilder, i forbindelse med artikkelen, men at det var noen dager i etterkant - altså etter at flere har vært og forsynt seg av reinen og råtningsprosessen har gått videre.Jeg snakker om bildene av hundene og reinen. Reinen flyter da. Det tar noen dager før maten i magesekken råtner og da dannes det gasser, kroppen blir lettere og flyter opp. Anonymous poster hash: e71bf...2ed Hva du mener om bildene, blir helt irrelevant, all den tiden det var øyenvitner til stede som kan bekrefte at disse hundene aggressivt jagde simlen ut i vannet og tok livet av henne.Det er ikke irrelevant når det er umulig. Vil tro hundene har gått løs på et allerede kadaver. At reinen ble jaget på havet fins det ikke bildebevis for, og et kadaver som flyter er absolutt ikke irrelevant. Som sagt; avhør og etterforskningen vil nok vise hva som egentlig har skjedd. Det er ikke slik at naturens gang kan stilles i annen rekke fordi noen sier de har sett noe. Naturens gang stiller ikke med unntak;-) Anonymous poster hash: e71bf...2ed Og jeg er uenig - bilder kan fremstille ting feil. Jeg tror helt på vitnene, jeg ser ingen grunn til at de skulle lyve om dette. Dette er dessverre ingen enkelthendelse og det er grunn til at man har lov om båndtvang, da enkelte hunder er ikke til å stole på. Spesielt hvis de er flere sammen. De har jo tatt barn! På bildet de har tatt etter hundene forlot ser en tydelig at reinen flyter og at kadaveret er oppblåst. Det bildet er privat og et padlerne tok. Jeg snakker ikke om båndtvang generelt men denne saken. At mange eiere driter i båndtvangen er ikke relevant for om denne saken stemmer eller ikke. Anonymous poster hash: e71bf...2ed
Villbringebringebær Skrevet 21. august 2014 #22 Skrevet 21. august 2014 Her er et annet tilfelle der hundene burde blitt holdt i bånd! Idiotiske hundeeiere som inneber å passe dyrene sine! http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article10040025.ece#.U_WT1e5oOSc.facebook
Helene Harepus Skrevet 21. august 2014 #23 Skrevet 21. august 2014 Her er et annet tilfelle der hundene burde blitt holdt i bånd! Idiotiske hundeeiere som inneber å passe dyrene sine! http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article10040025.ece#.U_WT1e5oOSc.facebook Og denne http://www.nrk.no/ostlandssendingen/huskyer-drepte-11-sauer-1.11584640
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #24 Skrevet 21. august 2014 Hadde ikke avlivet hunden min for det nei,men hadde aldri slippe han løs heller,men man avliver ikke dyr for dette, dette er naturens gang Anonymous poster hash: 0df90...659
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #25 Skrevet 21. august 2014 Hadde ikke avlivet hunden min for det nei,men hadde aldri slippe han løs heller,men man avliver ikke dyr for dette, dette er naturens gang Anonymous poster hash: 0df90...659 Det er vell ikke sikkert du hadde hatt noe valg. Anonymous poster hash: a0a49...617
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå