Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 Er den verdt pengene og går det greit å lage babymat i den? Eller bør jeg gå for stavmikser heller? Anonymous poster hash: 05516...b00
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #2 Skrevet 20. august 2014 Jeg har den, og er veldig glad i den, men har aldri brukt den til babymat/andre ting i veldig små porsjoner. Brukte heller stavmikseren. Men til andre ting, som vaffelrøre, pannekakerøre, smoothies etc, er den gullegod! Anonymous poster hash: dce9e...353
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå