Gå til innhold

Tverrleie - en uke til termin


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fødeplass på Rikshospitalet. Hva gjør de? Prøver på vending, eller KS? Skal på UL i morgen.

 

Noen som vet? 😱

 

Anonymous poster hash: 2df48...635

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvordan prosedyrere er der, men jeg vil tro ks.



Anonymous poster hash: 009c9...34c
Skrevet

Det kommer an på hvordan babyen ligger. Det er ikke alltid hensiktsmessig å vende på dem. Jeg hadde selv baby i tverrleie fram til uke 39 med nummer to, men han snudde seg selv to dager før jeg fødte (5 dager før termin). De vurderte keisersnitt, men det slapp jeg heldigvis.



Anonymous poster hash: 387d6...73c
Skrevet

Skulle ta keisersnitt men småen la seg riktig og kom ut selv kvelden før keisersnitt.

Var aldri snakk om å snu mini her i alle fall.

 

Anonymous poster hash: e8eb9...787

Skrevet

Ja hun kan vel snu seg igjen.... I overkant spennende merker jeg!

 

 

Anonymous poster hash: 2df48...635

Skrevet

Min bestemor hadde sju barn og alle lå i tverrleie da fødselen begynte, men snudde seg iløpet av fødselen 😊 Regner med at du nok vil få keisersnitt dersom de ikke får snudd babyen. Er vel ikke alle sykehus som gjør det, men vet ikke hvordan det er der.

 

Anonymous poster hash: bc4b2...4cf

Skrevet

En av mine lå i tverrleie fra ca uke 30. De snakket om vending omkring uke 37, men fant ut at det ikke var gunstig og fikk derfor dato for planlagt ks.

Skrevet

Takk for svar alle sammen! Blir spennende i dag

 

Anonymous poster hash: 2df48...635

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...