Gå til innhold

hvor pent kler deres småskolebarn seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min førsteklassing vil helst ha chinos,pene jeans,skjorter,vhals gensere og lignende...

Vi styrer unna alt med figurer ,spiderman ,dødningshoder og lignende...

Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

2 klasse da. Men får rene klær på seg hver morgen. Har på vanlige hverdagslige klær som er behagelig å ha på seg/leke i/sitte på skolen med.

Skrevet

Rene og nyvaskede klær fra topp til tå hver eneste da. Vanlige hverdagsklær som kjoler, dongeri joggebukse, gensre osv. 1 og 2 klasse

Anonymous poster hash: 66810...295

Skrevet

Samme som hi.

Anonymous poster hash: 584f8...c03

Skrevet

Rene klær og helst uten hull i...og så prøver jeg å lære ham å matche litt på farger. For det meste blir det en myk jeans med en genser til, men det kan være joggeklær også, eller ullbukse og genser om vinteren.

Anonymous poster hash: 5530c...462
Skrevet

2.klassingen min får rene fargerike klær hver dag,jeans eller bukser med farger.Også er han fryktelig glad i hettejakker og hettegensere,så da får han ha på seg det da.

Anonymous poster hash: 99820...52e
Skrevet

Min kler seg litt etter været og litt etter lysten. Rettningslinjene er: Ikke joggebukse med mindre det er gym, klær som ikke er så dyre eller fancye at de ikke tåler lek, klær som tilater fri ufoldelse  og prøv å matche farge og mønster

Begge mine barn er med å handler og velger cordbukser/jeans, skjorter, v-hals gensere, hettejakker, klasiske shortser, strikkegensere osv. De har ingen klær med figurer da de ikke ønsker det, har to plagg med dødningshoder.

Når det kommer til sko har de igjen fått velge selv et nøytrale spasersko, joggesko i skinn og selvfølgelig har de langstøvler hvis være tilsier det.

Anonymous poster hash: 6291e...7ad
Skrevet

Samme regel her ang joggebukse:-) hjemmebruk eller i gymmen. Hi

Skrevet

Som regel kjole eller skjørt (bruker stort sett aldri noe annet). Kan godt bruke det samme et par dager på rad om det er rent nok. (selvsagt byttes undertøy osv hver dag).

Anonymous poster hash: 1aaba...116
Skrevet

2.klassingen går stort sett i tights og tunika eller tights og hverdagskjoler, alltid ren og hel i tøyet.

5.klassingen går stort sett i dongeri eller chinos, t-skjorter, hettegensere eller skjorter. Har mye klær av merket Outfitters nation og liker street-look'en. Kjører skateboard og bmx.

Anonymous poster hash: a58b2...3e6
Skrevet

Alt utenom pentøyet kan de velge mellom. Pentøy har egen skuff, så der ligger de fineste bukser, gensere osv.

Ingen av de er glade i kjoler eller pentøy igrunn, bare det er godt å gå i så er de fornøyde. De er veldig aktive, så hull og litt flekker kan det være på noe, selv om vi alle har blitt flinke til å legge det i lappehaugen. (Har måtte innse at lapping er nødvendig her i huset. Vil ikke nekte de å klattr i trær, rollrblades, sykle osv. Idag var det konkuranse om å lage lengst bremsespor i grusen med en liten sykkel, så frykteer nye hull)

Joggebukse eier de ikke, det er vist ikke godt å gå i.

Anonymous poster hash: 54b42...bf9

Skrevet

Som regel dongeribukse med t-skjorte eller genser, gjerne med kul design på. I dag hadde han en grå dongeribukse og en tynn grønn hettegenser med masse småtrykk av guepard i svart på. I forgårs var det en dongeribukse med et lite hull på det ene kneet (jeg synes hull på dongeri er tøft opptil en viss størrelse) og en t-skjorte med New Yorks skyline malt på.

Ganske uformelt, med andre ord, men ingen flekkete eller hullete klær (utenom dongeribukser). Sliter litt med å holde skoene i god stand, men heldigvis vokser føttene akkurat fort nok til at de blir for små før de er helt ubrukelige.

Anonymous poster hash: 1a37f...4f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...