Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #26 Skrevet 20. august 2014 Snart 15 år siden jeg oppdaget dette vidunderet, helt fantastisk Tips: ta en engangshanske av den tykkere sorten, evt en gummiganske (gul typish) som man trer over, så blir det ikke så voldsomt, samt olje på klitten før man setter baksiden av børstehodet på, så blir det ikke så mye friksjon. Himmelsk Anonymous poster hash: f8cf6...f67
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #27 Skrevet 20. august 2014 Må si at dette her er helt fantastisk morsom lesning 😂😂😂😂 Jeg bare MÅ få kjøpt en slik tannbørste skjønner jeg 🙈 Anonymous poster hash: 82bb2...6a7
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #28 Skrevet 20. august 2014 Har bestemt meg for at dette skal prøves😁 I første omgang "hemmelig" Men klarer liksom ikke helt slutte å tenke på om man skulle være så uheldig å slå hodet og besvime og mannen finner deg med tannbørsten mellom bena 😑 Anonymous poster hash: c4d05...cf3
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #29 Skrevet 20. august 2014 Har bestemt meg for at dette skal prøves I første omgang "hemmelig" Men klarer liksom ikke helt slutte å tenke på om man skulle være så uheldig å slå hodet og besvime og mannen finner deg med tannbørsten mellom bena Anonymous poster hash: c4d05...cf3 Kniiiis!! Anonymous poster hash: 51b49...056
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #30 Skrevet 20. august 2014 Har bestemt meg for at dette skal prøves I første omgang "hemmelig" Men klarer liksom ikke helt slutte å tenke på om man skulle være så uheldig å slå hodet og besvime og mannen finner deg med tannbørsten mellom bena Anonymous poster hash: c4d05...cf3 Kniiiis!! Anonymous poster hash: 51b49...056 No worries, han vil bare tro at du har pusset tennene;-) Anonymous poster hash: d3cd3...35d
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #31 Skrevet 20. august 2014 Oppskrift: ta av børstehodet, ta litt olje eller vaselin på metallstangen. Bruk metallstangen som vibrator. Jeg garanterer orgasme innen 30 sekunder! Det fungerer så bra at jeg har begynt å squirte! Anonymous poster hash: d3cd3...35d
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #32 Skrevet 20. august 2014 Okay, jeg har ikke erfaring med dette selv, og planlegger heller ikke å få det, men det er da ikke verre enn å ha en sokk eller en klut mellom klitoris og børsten? Går an å tenke litt... Anonymous poster hash: 23bff...c39
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #33 Skrevet 20. august 2014 Er det forresten noen som har kombinert dette med dildo/penis? Penetrering altså. Like før orgasme føler jeg at jeg må fylles opp liksom😳 Det verker og skriker der nede. Men det er kanskje smør på flesk om det tar 30 sek før man er i mål? Anonymous poster hash: c4d05...cf3
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #34 Skrevet 20. august 2014 hahahahaha Neste ukes avisoppslag: "Alle el-kjedene i Norge er tom for elektriske tannbørster" Anonymous poster hash: 8d153...cd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå