Gå til innhold

Dere med barn på ca 2år..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vekker ham etter 1 time. Sover 1,5 time hvis han ikke blir vekt, men da blir kvelden vanskelig.

Anonymous poster hash: bff17...8c9
Skrevet

2-3 timer. Kommer an på hvor hard dag og hvor lenge hun har sovet på natten.

Skrevet

to timer.

Men han er veldig aktiv, og sover mindre om natta/ våkner veldig tidlig...

Skrevet

Har akkurat sluttet å sove på dagtid.

Anonymous poster hash: c278d...d14

Skrevet

Maks 30 minutter. Skal snart kutte den helt ut. Han ble nettopp to.

Skrevet

Slutta å sove på dagen når han var 2 år og 2 mnd.

Superaktiv gutt med mye energi. Sover 12-13 timer om natten (og gjerne 14t i helga. .)

Anonymous poster hash: e6716...d97

Skrevet

2 år og 3 måneder. Sover 2-3 timer, men må forskyve leggetiden deretter.

Anonymous poster hash: cd226...005

Skrevet

I det siste har hun begynt å sove maks en time.. Frem til i sommer kunne hun sove opptil to timer:)

Sover ca 11-12 timer på natta.

Skrevet

2 år og 3 måneder. Våkner av seg selv etter 1/2 - 1 time. Kan klinke til med 2 timer en sjelden gang. :)

Skrevet

Hu blir straks tre år, og er fortsatt ganske avhengi av en times tid med søvn midt på dagen.. Vekker henne ikke, men hun pleier å våkne etter en time +/-

Hvis hun sovner sent på dagen må hun vekkes forresten. Kan ikke sove etter 14.30, da blir det leggetid nærmere  kl 22..

Skrevet

Blir to i oktober og han sover to timer. Sover også ca.10timers natt.

Skrevet

nesten 19mnd, sover 1 til 1 og halv time stort sett

Skrevet

Blir to om ett par måneder, sover ca en time på dagen og tolv timer om natta

Skrevet

2,5 år. Sover to timer på dagen. Vekkes.Kan ikke sove etter 14, da blir det sein kveld. Sover 12 timer om natten.

Skrevet

To år og sover to timer på dagen og 10-11 på natten. Er en morgenfugl som absolutt er klar for en dupp kl 12.

Jeg vekker aldri barna mine. Sover han lenge på dagen utsetter vi bare leggetiden om kvelden.

Anonymous poster hash: 116a2...075

Skrevet

Slutta med fast dagkvil ein mnd etter toårsdagen, er no snart 2.5 og det hender ho sovnar i bilen.

Skrevet

21 måneder og sover alt fra 45 minutter til 2 timer avhengig av dagsform og nattesøvnen. Hun styrer dette selv og har så langt aldri hatt problemer med å legge henne for natta! 

Skrevet

Har nettopp sluttet å ville sove på dagen, ble 2 år denne mnd.

Mens han ville sove på dagtid tidligere i sommer, pleide han å sove 1,5-2 timer. Og 12-14(!) timer på natta.

Heldigvis har det ikke vært noe problem å kutte ut daghvilen. Han har styrt det helt selv, og er akkurat lik på ettermiddagen uansett om han har sovet eller ei.

Skrevet

Når han var 2 vekket vi etter 30 min. Nå er han 2,5 og har sluttet å sove på dagtid. Sover 12-14 timer om natta :)

Anonymous poster hash: 11329...53c

Skrevet

Min er 2 år og 3 mnd, og sover omtrent en time, ofte litt mer. Men oftere og oftere i løpet av sommeren har hun ikke trengt noen lur i det hele tatt. Søsteren sluttet helt med formiddagslur når hun var 2 år og 5 mnd.

Anonymous poster hash: 7c172...96f
Skrevet

I bhagen alt fra 40 min- 1 time 30 min. Hjemme kan hun sove 2,5 -3 timer

Anonymous poster hash: be7f9...50e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...