Gå til innhold

Hat og/eller elsk

moota m storebror&lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det er både hat og elsk med disse fritidsaktivitetene til barna. Jeg er sliten og formen har dalt etter å ha kommet hjem fra varmen og startet knallhardt på høsten med dårlig vær og lite søvn. Glemte å ha med elsken på det. Det er herlig å se barna kose seg og løpe og ikke minst, de har godt av å bevege seg litt etter en god og lat sommer :)

Resten av lista er mer enten eller

regn

trøtt som fy

vondt i hele kroppen

må lage middag snart

snart helg

gode klær så jeg ikke fryser når jeg ser på fotballtrening og kamp i regn og vind

har så mange muligheter til noe godt når jeg går på lavkarbo

den 3. og siste katten som har manglet siden vi kom hjem fra ferie kom hjem i dag

Endret av moota m storesøster&lillebror
Videoannonse
Annonse
Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Skal vi se her da :)

Elsk fordi det har startet bra med både skole for størsten og meg og minsten trives så langt i barnehagen

Elsk fordi det er veldig godt å være tilbake på jobb

Og ikke minst det er snart helg!

Hat (ikke veldig sterkt, men nok) fordi det er så stille her plutselig. Trodde først det var sommerstille, men det er  markant færre her og flere jeg savner å se innom. Lite liv i trådene. Man skulle tro at cafeen har stengt eller så er den i ferd med å gå konk siden kundene flykter..

Noe spesielt som har skjedd her?

Skrevet

Jeg har vært på ferie i 4 uker, men er på plass nå og fyller dagene med bl.a. dib mens jeg venter på barna som er på skolen og mannen som er i skogen :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...