moota m storebror&lillebror Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 (endret) Det er både hat og elsk med disse fritidsaktivitetene til barna. Jeg er sliten og formen har dalt etter å ha kommet hjem fra varmen og startet knallhardt på høsten med dårlig vær og lite søvn. Glemte å ha med elsken på det. Det er herlig å se barna kose seg og løpe og ikke minst, de har godt av å bevege seg litt etter en god og lat sommer Resten av lista er mer enten eller regn trøtt som fy vondt i hele kroppen må lage middag snart snart helg gode klær så jeg ikke fryser når jeg ser på fotballtrening og kamp i regn og vind har så mange muligheter til noe godt når jeg går på lavkarbo den 3. og siste katten som har manglet siden vi kom hjem fra ferie kom hjem i dag Endret 20. august 2014 av moota m storesøster&lillebror
Gjest Helle_Høygir Skrevet 20. august 2014 #2 Skrevet 20. august 2014 Skal vi se her da Elsk fordi det har startet bra med både skole for størsten og meg og minsten trives så langt i barnehagen Elsk fordi det er veldig godt å være tilbake på jobb Og ikke minst det er snart helg! Hat (ikke veldig sterkt, men nok) fordi det er så stille her plutselig. Trodde først det var sommerstille, men det er markant færre her og flere jeg savner å se innom. Lite liv i trådene. Man skulle tro at cafeen har stengt eller så er den i ferd med å gå konk siden kundene flykter.. Noe spesielt som har skjedd her?
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2014 Jeg har vært på ferie i 4 uker, men er på plass nå og fyller dagene med bl.a. dib mens jeg venter på barna som er på skolen og mannen som er i skogen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå