Gå til innhold

Hvor stor er 3 mnd babyen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 3 mnd om en uke og hun veier 5,7 kg. Vet ikke lengde for de måler visst ikke lengde før på 3 mnd kontroll lenger men tror hun er ganske lang. Får mye kommentarer at hun er så stor og rund, og hun spiser veldig godt, men siden hun fullammes kan jeg jo ikke begrense henne heller.

Anonymous poster hash: 2ed04...5b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe å tenke på. Gutt 2,5mnd over 7kg. Og over 62 lang.

Anonymous poster hash: 11b56...11d

Skrevet

Jenta mi er 3 mnd om en uke og hun veier 5,7 kg. Vet ikke lengde for de måler visst ikke lengde før på 3 mnd kontroll lenger men tror hun er ganske lang. Får mye kommentarer at hun er så stor og rund, og hun spiser veldig godt, men siden hun fullammes kan jeg jo ikke begrense henne heller.

Anonymous poster hash: 2ed04...5b3

veide 5800 på 3 mnd kontroll, 3 dager før hun fylte 3 mnd :-) og var 59 cm. 4,5 mnd nå og er 6,4 kilo og 62 cm. 

Anonymous poster hash: 5ee49...e8d

Skrevet

Da min lille jente var 3 mnd var hun 62,5 cm og veide 5,4kg.

Hun var langt fra god og rund, lå på nedre gjennomsnittslinje. Så syns virkelig ikke at barnet sitt er for stor

Anonymous poster hash: 72246...747

Skrevet

Min var 7,1 kg og 66 cm på tremånedersdagen sin. Veldig lang og ganske rund, men innenfor normalen. Din er ikke veldig svær:)

Anonymous poster hash: 842ab...ccf

Skrevet

På 3-månederskontrollen (var 3 uker etter fylte 3 måneder) var min gutt 6,5 kg og 61,6 cm. Bittelitt under gjennomsnittet, og midt på snittet for vekt i forhold til lengde. Får også kommentarer på at han er spesielt rund og god... Men han er jo helt passe. Folk må bare kommentere. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...