Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 Jeg kommer til å ødelegge min manns tidligere elskerinnes liv. Jeg skal ta henne på det økonomiske. NAV vil få melding om trygdesvindel. I tillegg skal jeg redde barna som er et resultat av utroskapen ved å levere inn bekymringsmelding til bv. Lista er lang. Den dama er spinn hakkende syk. Stakkars unger. Samtidig gjør dette meg litt godt. Håper hun lider like mye som jeg og barna gjorde da hun valgte å knulle mannen min (jada... Hans feil også) Hun har vel ikke rett på overgangsstønad når hun knuller faren til barnet hun får os for? Jeg ler litt rått for meg selv nå. Hun burde ha samarbeidet istedetfor å stikke meg i ryggen. Ja, kall meg gjerne ond. ;-) Anonymous poster hash: 62a05...1f2
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #2 Skrevet 20. august 2014 Ikke gjør det av hevnmotiv, men fordi du tenker på barna hennes. Det høres jo ut som det er det beste for dem at du melder henne. Og hvis det er hevn føles det kanskje bra der og da, men det gjør ingenting bedre for deg på sikt. Anonymous poster hash: 54ef2...ec6
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #3 Skrevet 20. august 2014 Ond er du kansje ikke generelt, men du virker stokk dum. Anonymous poster hash: 90b47...38a
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #4 Skrevet 20. august 2014 Og hvordan skal du hevne deg på mannen din, da? Det bør være minst like ondskapsfullt. Anonymous poster hash: 4ee3c...070
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #5 Skrevet 20. august 2014 Det er i grunnen ikke hevn, men realistisk. Likevel føles det godt... Trist å si det, men godter meg litt nå. Ler høyt for meg selv ;-) Anonymous poster hash: 62a05...1f2
ærlig talt Skrevet 20. august 2014 #6 Skrevet 20. august 2014 Nå høres du litt gal ut selv, HI! Det er fint at du melder fra om trygdesvindel og tydelig omsorgssvikt, men la nå ikke dette bli hevn.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #7 Skrevet 20. august 2014 Og hvordan skal du hevne deg på mannen din, da? Det bør være minst like ondskapsfullt. Anonymous poster hash: 4ee3c...070 Det kan jeg ikke si for det er altfor avslørende. Tro meg, han går ned i dragsuget med henne. :-) Anonymous poster hash: 62a05...1f2
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #8 Skrevet 20. august 2014 Det er i grunnen ikke hevn, men realistisk. Likevel føles det godt... Trist å si det, men godter meg litt nå. Ler høyt for meg selv ;-) Anonymous poster hash: 62a05...1f2 Og hva har du gjort med mannen? Anonymous poster hash: 54ef2...ec6
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #9 Skrevet 20. august 2014 Og hva vil gi dette gi deg? Et bedre liv? Et lykkeligere liv? Anonymous poster hash: ab6f7...cb5
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #10 Skrevet 20. august 2014 Hun kan knulle hvem hun vil, det har ikke noe med OS å gjøre, da må man ha ett kjæreste forhold eller være samboere. Og du vet jo ikke hva nav vet eller hvordan deres forhold er. Sex er noenganger kun kex. Og hva vet du om barna lider selv om hun har vært utro? Dette høres ut som usaklig hevn som heller vil straffe barna og ikke bare henne. Tror du må puste å la ting være, for du høres ikke god ut selv med dette innlegget. Anonymous poster hash: 9e858...6ef
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #11 Skrevet 20. august 2014 Her hevnet jeg meg på elskerinnen ved simpelthen å fortelle de andre foreldrene i fotballgruppa der jentene våre går hva hun har gjort. Fra å være superpopulær dame som alle så opp til, er hun blitt til ei som nesten ingen prater med. Hennes jente er fortsatt like populær og har masse venninner på fotballen, så det gikk ikke utover henne. Men hennes hånlige holdning mot meg og populariteten hun hadde i fotballgruppa har tatt slutt. Og det ser ikke ut som hun liker at sannheten kom ut på overflaten. Anonymous poster hash: 731dd...657
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #12 Skrevet 20. august 2014 Nå høres du litt gal ut selv, HI! Det er fint at du melder fra om trygdesvindel og tydelig omsorgssvikt, men la nå ikke dette bli hevn. Som sagt, det er ikke hevn opprinnelig. Hevnen er at det føles godt at hun skal lide. Man må ta folk der det svir mest og finne en realistisk lovlig måte å gjøre det på. De har svin på skogen og det er bare rett og rimelig at instansene blir varslet svindel. Enig? Ang barna er det ren skjær bekymring. Ikke noe annet. For i motsetning til dem, beskytter jeg barna og setter dem først. Derav bv. Anonymous poster hash: 62a05...1f2
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #13 Skrevet 20. august 2014 Her hevnet jeg meg på elskerinnen ved simpelthen å fortelle de andre foreldrene i fotballgruppa der jentene våre går hva hun har gjort. Fra å være superpopulær dame som alle så opp til, er hun blitt til ei som nesten ingen prater med. Hennes jente er fortsatt like populær og har masse venninner på fotballen, så det gikk ikke utover henne. Men hennes hånlige holdning mot meg og populariteten hun hadde i fotballgruppa har tatt slutt. Og det ser ikke ut som hun liker at sannheten kom ut på overflaten. Anonymous poster hash: 731dd...657 Herregud så barnslig du er! Sladre for å få sympati, for et vakkert menneske du er... Anonymous poster hash: 0b5d1...49b
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #14 Skrevet 20. august 2014 Her hevnet jeg meg på elskerinnen ved simpelthen å fortelle de andre foreldrene i fotballgruppa der jentene våre går hva hun har gjort. Fra å være superpopulær dame som alle så opp til, er hun blitt til ei som nesten ingen prater med. Hennes jente er fortsatt like populær og har masse venninner på fotballen, så det gikk ikke utover henne. Men hennes hånlige holdning mot meg og populariteten hun hadde i fotballgruppa har tatt slutt. Og det ser ikke ut som hun liker at sannheten kom ut på overflaten. Anonymous poster hash: 731dd...657 Herregud så barnslig du er! Sladre for å få sympati, for et vakkert menneske du er... Anonymous poster hash: 0b5d1...49b Sladre? Virkelig? Andre foreldre begynte å lure på hvorfor hun så hånlig på meg og pratet nedsettende om meg til andre. Så jeg fortalte hvorfor. Eller burde jeg holde kjeft og ta imot? Hun prøvde å få alle foreldre på foreldregruppen mot meg, og fikk smake egen medisin. Anonymous poster hash: 731dd...657
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #15 Skrevet 20. august 2014 Hva vet du om hennes omsorg for barna? Hvordan vet du at hun vanskøtter det så veldig at bv kan komme inn å sette livene deres på hodet å kanskje bli tatt fra mor? Herregud alle hyler jo BV ved den minste ting, og du vet jo ikke hva som foregår i hjemmet der, tenk deg litt om nå. Fortsatt usmakelig hevn dette. Anonymous poster hash: 9e858...6ef
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #16 Skrevet 20. august 2014 Her hevnet jeg meg på elskerinnen ved simpelthen å fortelle de andre foreldrene i fotballgruppa der jentene våre går hva hun har gjort. Fra å være superpopulær dame som alle så opp til, er hun blitt til ei som nesten ingen prater med. Hennes jente er fortsatt like populær og har masse venninner på fotballen, så det gikk ikke utover henne. Men hennes hånlige holdning mot meg og populariteten hun hadde i fotballgruppa har tatt slutt. Og det ser ikke ut som hun liker at sannheten kom ut på overflaten. Anonymous poster hash: 731dd...657 Herregud så barnslig du er! Sladre for å få sympati, for et vakkert menneske du er... Anonymous poster hash: 0b5d1...49b Sladre? Virkelig? Andre foreldre begynte å lure på hvorfor hun så hånlig på meg og pratet nedsettende om meg til andre. Så jeg fortalte hvorfor. Eller burde jeg holde kjeft og ta imot? Hun prøvde å få alle foreldre på foreldregruppen mot meg, og fikk smake egen medisin. Anonymous poster hash: 731dd...657 Forresten, her på DiB virker det som kona skal være prisgitt elskerinna. Uansett om elskerinna visste at mannen var opptatt, om han hadde gravid kone, nyfødt baby, syke barn osv, uansett hvor hardt hun har jobbet for å stjele mannen, så er hun perfekt og ufeilbarlig menneske som kona må se opp til. Å fortelle folk hva hun faktisk har gjort for å ødelegge familien er å "sladre". Kjerringa gikk forresten rundt til venninner og skrøt over at hun klarte å pule på min samboer, siden hun sikkert var mye penere og mer sexy enn den grå musen meg. Anonymous poster hash: 731dd...657
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #17 Skrevet 20. august 2014 Dette blir jo bare mer å mer overfladisk. "Andre foreldre begynte å lure på hvorfor hun så hånlig på meg og pratet nedsettende om meg til andre. " Herregud for ett motiv for å hevne seg, dette går jo bare på din egen oppfattelse av deg selv det. Og det kan faktis være sånn at siden du er såret så ser du og tror at andre gjør og ser anderledes på deg og så påvirker du deg selv. Dette er jo bare for dumt! Anonymous poster hash: 9e858...6ef
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #18 Skrevet 20. august 2014 Hva vet du om hennes omsorg for barna? Hvordan vet du at hun vanskøtter det så veldig at bv kan komme inn å sette livene deres på hodet å kanskje bli tatt fra mor? Herregud alle hyler jo BV ved den minste ting, og du vet jo ikke hva som foregår i hjemmet der, tenk deg litt om nå. Fortsatt usmakelig hevn dette. Anonymous poster hash: 9e858...6ef Hvordan vet du at jeg ikke vet hva som foregår i det hjemmet? Det er på sin plass at bv blir kontaktet. Hvis det ikke er noe, vil jo alt være i sin skjønneste orden (noe jeg tviler på skjer) Nei, jeg må tenke på barnet. Det er tross alt halvsøsken til mine barn. Ang os: klart hun ikke har krav på det! Men det får jo NAV avgjøre. Jeg bare leverer informasjon til bv og NAV, så får de ta saken videre :-) *glis* Anonymous poster hash: 62a05...1f2
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #19 Skrevet 20. august 2014 Ehh, her ville jeg tatt meg en laaang tenkepause. Hva er best for barna dine og de andre i det lange løp. At du har blitt utsatt for utroskap er din sorg og skal ikke gå utover dem. Det er din eks som har sviktet deg ved å være utro, ikke glem det, og etterhvert vil du kanskje komme dit at det var like greit å bli kvitt en som du uansett ikke kan stole på. Anonymous poster hash: 4d7dc...b4a
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #20 Skrevet 20. august 2014 Dette blir jo bare mer å mer overfladisk. "Andre foreldre begynte å lure på hvorfor hun så hånlig på meg og pratet nedsettende om meg til andre. " Herregud for ett motiv for å hevne seg, dette går jo bare på din egen oppfattelse av deg selv det. Og det kan faktis være sånn at siden du er såret så ser du og tror at andre gjør og ser anderledes på deg og så påvirker du deg selv. Dette er jo bare for dumt! Anonymous poster hash: 9e858...6ef mener du virkelig at jeg burde fortsette å ta imot hennes drittkasting om meg til andre foreldre? Hvorfor skal jeg holde hemmelig det hun har gjort? Jeg sa sant som det var, at hun var bitter for at samboer gikk tilbake til meg i stedet for å velge henne, noe hun trodde hele tiden han skulle gjøre og fortalte alle i sin vennekrets. Så da skulle hun lage helvete for meg som "stjal" min egen samboer fra henne. Jeg forklarte bare hvorfor hun er slik, og hva er grunnen. mener du at jeg burde holde kjeft og fortsette å være mobbeofferet hennes? For MEG gadd hun ikke å snakke med, hun hang på røret og snudde seg hvis jeg snakket til henne face to face. To av mødrene kom bort til meg og sa at de har hørt det og det om meg fra denne dama, og lurte på hvorfor. Så jeg svarte. Anonymous poster hash: 731dd...657
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #21 Skrevet 20. august 2014 Her hevnet jeg meg på elskerinnen ved simpelthen å fortelle de andre foreldrene i fotballgruppa der jentene våre går hva hun har gjort. Fra å være superpopulær dame som alle så opp til, er hun blitt til ei som nesten ingen prater med. Hennes jente er fortsatt like populær og har masse venninner på fotballen, så det gikk ikke utover henne. Men hennes hånlige holdning mot meg og populariteten hun hadde i fotballgruppa har tatt slutt. Og det ser ikke ut som hun liker at sannheten kom ut på overflaten. Anonymous poster hash: 731dd...657 Herregud så barnslig du er! Sladre for å få sympati, for et vakkert menneske du er... Anonymous poster hash: 0b5d1...49b Sladre? Virkelig? Andre foreldre begynte å lure på hvorfor hun så hånlig på meg og pratet nedsettende om meg til andre. Så jeg fortalte hvorfor. Eller burde jeg holde kjeft og ta imot? Hun prøvde å få alle foreldre på foreldregruppen mot meg, og fikk smake egen medisin. Anonymous poster hash: 731dd...657 Forresten, her på DiB virker det som kona skal være prisgitt elskerinna. Uansett om elskerinna visste at mannen var opptatt, om han hadde gravid kone, nyfødt baby, syke barn osv, uansett hvor hardt hun har jobbet for å stjele mannen, så er hun perfekt og ufeilbarlig menneske som kona må se opp til. Å fortelle folk hva hun faktisk har gjort for å ødelegge familien er å "sladre". Kjerringa gikk forresten rundt til venninner og skrøt over at hun klarte å pule på min samboer, siden hun sikkert var mye penere og mer sexy enn den grå musen meg. Anonymous poster hash: 731dd...657 Heier på deg! Drit i hva disse snerpekjerringene mener. De er mest sannsynlig den samme ulla som de selv forsvarer. Anonymous poster hash: 62a05...1f2
Sint naken biltyv Skrevet 20. august 2014 #22 Skrevet 20. august 2014 Hun kan knulle hvem hun vil, det har ikke noe med OS å gjøre, da må man ha ett kjæreste forhold eller være samboere. Og du vet jo ikke hva nav vet eller hvordan deres forhold er. Sex er noenganger kun kex. Og hva vet du om barna lider selv om hun har vært utro? Dette høres ut som usaklig hevn som heller vil straffe barna og ikke bare henne. Tror du må puste å la ting være, for du høres ikke god ut selv med dette innlegget. Anonymous poster hash: 9e858...6ef Enig. Du virker bare gal. Hva med at du konsentrer deg om dine egne barn og livet deres i steden for å tulle med dette. Ustabile mødre er ikke bra for barn og du virker som en.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #23 Skrevet 20. august 2014 Du er ikke bedre selv Hi, du virker syk i hodet. Skaff deg hjelp. Anonymous poster hash: b0212...055
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #24 Skrevet 20. august 2014 Jeg er meget stabil. Rart med dette forumet.... Skal jeg la være å melde henne til bv og NAV fordi hun var min manns elskerinne?... Og hvis hun ikke var det, så er detin plikt å melde ifra? Anonymous poster hash: 62a05...1f2
Sint naken biltyv Skrevet 20. august 2014 #25 Skrevet 20. august 2014 Dette blir jo bare mer å mer overfladisk. "Andre foreldre begynte å lure på hvorfor hun så hånlig på meg og pratet nedsettende om meg til andre. " Herregud for ett motiv for å hevne seg, dette går jo bare på din egen oppfattelse av deg selv det. Og det kan faktis være sånn at siden du er såret så ser du og tror at andre gjør og ser anderledes på deg og så påvirker du deg selv. Dette er jo bare for dumt! Anonymous poster hash: 9e858...6ef mener du virkelig at jeg burde fortsette å ta imot hennes drittkasting om meg til andre foreldre? Hvorfor skal jeg holde hemmelig det hun har gjort? Jeg sa sant som det var, at hun var bitter for at samboer gikk tilbake til meg i stedet for å velge henne, noe hun trodde hele tiden han skulle gjøre og fortalte alle i sin vennekrets. Så da skulle hun lage helvete for meg som "stjal" min egen samboer fra henne. Jeg forklarte bare hvorfor hun er slik, og hva er grunnen. mener du at jeg burde holde kjeft og fortsette å være mobbeofferet hennes? For MEG gadd hun ikke å snakke med, hun hang på røret og snudde seg hvis jeg snakket til henne face to face. To av mødrene kom bort til meg og sa at de har hørt det og det om meg fra denne dama, og lurte på hvorfor. Så jeg svarte. Anonymous poster hash: 731dd...657 Er du sammen med denne mannen enda? Isåfall må du være utrolig flau, alle vet om at mannen din pulte en annen og ser at du fortsatt er sammen med dritten. Uææ, så flaut for deg:-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå