Gå til innhold

Mye frekke folk her inne

Anbefalte innlegg

Skrevet

vert her snart 2 mnd nå og har nesten meldt meg ut 3 ganger allerede.

Mye frekke folk her :

Her er noen eksempler jeg reagerer på :

Hun som fortalte at hun kuttet ut svigermoren og fikk beskjed som hun både var umoden og egoistisk, kjenner dere til hele historien?

Dere som klager så mye på at folk sier de har dårlig råd,har du vert i samme sted selv? er forferdelig og ha dårlig råd

Og dere som klager på at folk sender 10-12 månder gamle barn i b.hagen, dere vet at flere må jobbe får og klare seg økonomisk?

dere som kritiserer bloggere,kjenner dere de personlig?

Hvorfor ber dere andre gå fra mannen,med engang innlegger klager på at han ikke hjelper til? hvorfor ikke be de prøve familieterapi først

Hvorfor si at de med 1 barn er egoistiske ,er ikke alle som kan få flere?

Og dere som reagerer så sterkt på at noen velger abort, vet dere historien deres?

mye dere bør tenke over før dere faktisk svarer

Anonymous poster hash: f4546...9fa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig. Eks hun som er lykkelig gift og syns en annen mann er kjekk så får hun til svar om å holde musa inne.

Så frekt!

Anonymous poster hash: d964e...fc1

Skrevet

Mange før deg har prøvd og endre moralen her inne, alle har feilet!

Men jeg forstår hva du mener, men husk dette er ett nettforum, mange spyr ut gremmelsen de har in real life, her inne for det er ingen som kjenner de!

Skrevet

Ja det er rimelig ille. Ser ikke for meg at de hadde svart sånn i virkeligheten, men spyr ut dritten på anonymforum istedet.

Første gang vi var på helsestasjonen med babyen fikk vi klar oppfordring fra helsesøster: "Hva dere enn lurer på, IKKE spør på et mammaforum".

Anonymous poster hash: 0e194...8ad

Skrevet

bra innlegg,men tror ingen bryr seg dessverre, de teamene der vil alltid være hete og det blir dessverre en del negativt innlegg mot dem,synes det faktisk er leit,for det er viktige ting du reagerer på og spesielt enig med det ang dårlig råd, abort og det og ha 1 barn er egoistisk,man må som du sier tenkte over hvordan man svarer

Skrevet

Det var en periode der de var veldig lite hets. Da kom utallige innlegg der folk klagde over at det var blitt så kjedelig her inne. De ville forlate forumet for det var ikke gøy lenger. Så er nok mange som koser seg med disse innleggene du reagerer på.

Anonymous poster hash: 422f1...502
Skrevet

Jepp

Men da blir det fargerikt her inne også i det minste..

Anonymous poster hash: c19f3...d7f

Skrevet

Ja dessverre,men må jo gå an og oppføre seg, og heller kanskje spørre mer om historiene bak, kanskje på privat melding og slikt

Anonymous poster hash: f4546...9fa
Skrevet

Eeeh ja. VELDIG. Har meldt meg ut 3 ganger nå og angrer stadig hver gang jeg lager en ny konto..
Og får en en varsel på noe en har skrevet, så hopper hjertet litt i 1000 og en bare venter på hva slags kråkeboller de har kastet rundt seg nå da..

Er synd det. Men så mange av disse trollene som finns det også flere godhjertete og støttende personer :)
Det er litt godt og blandet.

Anonymous poster hash: 7faec...32b
Skrevet

Helt enig. Eks hun som er lykkelig gift og syns en annen mann er kjekk så får hun til svar om å holde musa inne.

Så frekt!

Frekt? Det var ment som en spøk, derav smiley :P. Når HI da svarer med at det er ikke nubbsjans for at hun skal gjøre noe som helst, fordi hun er såååå lykkelig gift, blir jeg litt provosert. Jeg har sittet på min høye hest og forfektet min fantastiske høye moral. Helt til jeg trodde at jeg hadde kontroll men det viste seg at jeg ikke hadde det likevel. Man skal aldri si aldri. Det vet mennesker med litt livserfaring.

Anonymous poster hash: 8d352...569

Skrevet

Ojojoj, er det ungdomsskoleelever her også. Ja, da får du gjøre som dere pleier, fryse ut, baksnakke eller bare himle med øynene om det er jevnaldrende, henge deg opp i at vedkommende har umoderne hårfasong og at sånn skal ALDRI du bli når du blir voksen om det er folk med noen flere år og bøtter mer erfaring.

Anonymous poster hash: 20d50...21b
Skrevet

Ojojoj, er det ungdomsskoleelever her også. Ja, da får du gjøre som dere pleier, fryse ut, baksnakke eller bare himle med øynene om det er jevnaldrende, henge deg opp i at vedkommende har umoderne hårfasong og at sånn skal ALDRI du bli når du blir voksen om det er folk med noen flere år og bøtter mer erfaring.

?

Skrevet

Er så enig med deg Hi.

Enkelte ganger skjønner jeg virkelig ikke at jeg fortsatt er her inne.

Er jo mange hyggelige her også, men utrolig mange nebbete, ufyselige også. De har tydeligvis hatt en dårlig dag og vil ta det ut på andre her inne eller så er det bare sånn hele tiden

Anonymous poster hash: d2899...192

Skrevet

?

Uffda, jeg glemte visst at det i tillegg er de DUMMESTE ungdomsskolejentene som henger her.

Skrevet

Det heter MANGE frekke folk....

masse, mye sier man om en mengde...eks vann.

Anonymous poster hash: a21dd...f6f
Skrevet

Så frekt!

Frekt? Det var ment som en spøk, derav smiley :P. Når HI da svarer med at det er ikke nubbsjans for at hun skal gjøre noe som helst, fordi hun er såååå lykkelig gift, blir jeg litt provosert. Jeg har sittet på min høye hest og forfektet min fantastiske høye moral. Helt til jeg trodde at jeg hadde kontroll men det viste seg at jeg ikke hadde det likevel. Man skal aldri si aldri. Det vet mennesker med litt livserfaring.

Vel, ikke alle mister kontroll over underlivet og bedrar mannen sin. Så jo, enkelte kan si aldri, for det ligger ikke i deres natur å være utro. Jeg er 35 år og har vært utsatt for utroskap, svik, løgner, dårlige forhold og hatt mange fristelser, men har ALDRI ligget med noen andre enn dem jeg har vært i forhold med. Så jo, det går an å styre musa si selv om man er betatt.

Anonymous poster hash: a3c57...8a0

Skrevet

Velkommen til Bim/Dib

Skrevet

?

Uffda, jeg glemte visst at det i tillegg er de DUMMESTE ungdomsskolejentene som henger her.

Slik du oppfører deg nå, mener du?

Skrevet

*mange

(ikke "mye")

Anonymous poster hash: bd089...9ee
Skrevet

Jenter, damer, kjærringer er utrolig "flinke" til å mobbe, prate dritt både her og ute i hverdagen. Der er menn mere modne faktisk.

Finnes ikke noe som irriterer meg mer enn kjærringer som bare måååå sladre, baksnakke, fryse ut andre osv,

Ja mye dritt her inne, men også til vanlig. Forskjellen er bare at her kan man skjule seg mer, og da blir man jo enda "tøffere,kulere".

Trur det er mer de "stygge" og mindre populære som har mest vondt å si her..

Anonymous poster hash: 1a637...67c

Skrevet

Tror du glemte å nevne skrivepolitiet på lista di!  :cool:

Typ: Jeg er deprimert og tenker på selv mord. 

Svaret hun får: Det heter selvmord, din nepe!!!! 

Klassisk DIB/BIM, skulle tatt seg bra ut i virkeligheta om noen hadde sagt noe så alvorlig, og vedkommende hadde påpekt at hun uttalte det feil, for eksempel. 

Og velkommen skal du være! Er du usikker på deg selv og blir lett hjernevasket er ikke dette forumet for deg. 

Anonymous poster hash: 226bb...8a5
Skrevet

bra innlegg,men tror ingen bryr seg dessverre, de teamene der vil alltid være hete og det blir dessverre en del negativt innlegg mot dem,synes det faktisk er leit,for det er viktige ting du reagerer på og spesielt enig med det ang dårlig råd, abort og det og ha 1 barn er egoistisk,man må som du sier tenkte over hvordan man svarer

Bare et lite tips til deg. Innleggene dine hadde vært så mye enklere å lese hvis du hadde brukt punktum avogtil.

Anonymous poster hash: c0b22...1a0

Skrevet

Bare et lite tips til deg. Innleggene dine hadde vært så mye enklere å lese hvis du hadde brukt punktum avogtil.

Em...tips til deg, jeg tror ærlig folk driter i at skrivepoliti og norsk lærere kommer på banen her inne. Om jeg får karakter på en stil og den prøven er viktig. Så skal jeg rette mine feil selv ellers så spør jeg om råd selv om jeg trenger det ;)

Anonymous poster hash: 77a9c...afa

Skrevet

Em...tips til deg, jeg tror ærlig folk driter i at skrivepoliti og norsk lærere kommer på banen her inne. Om jeg får karakter på en stil og den prøven er viktig. Så skal jeg rette mine feil selv ellers så spør jeg om råd selv om jeg trenger det ;)

Anonymous poster hash: 77a9c...afa

Hallo!!!! Du må da tåle å lese slikt. Punktum

Anonymous poster hash: 5f44f...21d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...