Gå til innhold

2 uker til operasjon og jeg takler det dårlig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet mitt, som ikke er tør 3 år engang, skal legges i narkose og operere :( jeg takler det svært dårlig!

Går rundt i en boble føles det som. Jeg har problemer med å jobbe, problemer med å komme meg på jobben, spiser for så å bli kvalm, er redd og nervøs hele tiden og vil gråte omtrent hele tiden.

Vet ikke hvor jeg vil med innlegget, måtte bare få det ut :(

Anonymous poster hash: 83de8...ca1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring der barnet skal opereres å snakk med de, det funket godt her å bli betrygget av sykepleier :)

Narkose nå er veldig mild og gir lite plager i etterkant. Det går fint skal du se :)

Skrevet

Jeg hadde det litt på samme måte da min skulle opereres. Jeg var helt nervevrak i dagene før, vurderte nesten å avlyse hele greia. Jeg visste jo at det måtte gjøres, men jeg var SÅ redd. Heldigvis gikk alt veldig, veldig fint og over all forventning. :) Og det var ingen tvil om at det hjalp i ettertid, så jeg er glad jeg ikke lot frykten ta overhånd. Han har det så mye bedre nå. :)

Skrevet

Gutten min måtte ta mange prøver da han var 2 år, lå i narkose i over to timer.

Ekkelt når de får den, men dette går så bra:)

Anonymous poster hash: 120bd...9be
Skrevet

Narkose trenger du ikke bekymre deg for! Det er uhyre skjelden det skjer noe, og da er det fordi pasienten i utgangspunktet er syk. Planlagte rutineoperasjoner er veldig trygt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...