Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 Barnet mitt, som ikke er tør 3 år engang, skal legges i narkose og operere jeg takler det svært dårlig! Går rundt i en boble føles det som. Jeg har problemer med å jobbe, problemer med å komme meg på jobben, spiser for så å bli kvalm, er redd og nervøs hele tiden og vil gråte omtrent hele tiden. Vet ikke hvor jeg vil med innlegget, måtte bare få det ut Anonymous poster hash: 83de8...ca1
<3 2G <3 Skrevet 20. august 2014 #2 Skrevet 20. august 2014 Ring der barnet skal opereres å snakk med de, det funket godt her å bli betrygget av sykepleier Narkose nå er veldig mild og gir lite plager i etterkant. Det går fint skal du se
I scream for icecream! Skrevet 20. august 2014 #3 Skrevet 20. august 2014 Jeg hadde det litt på samme måte da min skulle opereres. Jeg var helt nervevrak i dagene før, vurderte nesten å avlyse hele greia. Jeg visste jo at det måtte gjøres, men jeg var SÅ redd. Heldigvis gikk alt veldig, veldig fint og over all forventning. Og det var ingen tvil om at det hjalp i ettertid, så jeg er glad jeg ikke lot frykten ta overhånd. Han har det så mye bedre nå.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #4 Skrevet 20. august 2014 Gutten min måtte ta mange prøver da han var 2 år, lå i narkose i over to timer. Ekkelt når de får den, men dette går så bra:) Anonymous poster hash: 120bd...9be
Isola&Lille+julegave Skrevet 20. august 2014 #5 Skrevet 20. august 2014 Narkose trenger du ikke bekymre deg for! Det er uhyre skjelden det skjer noe, og da er det fordi pasienten i utgangspunktet er syk. Planlagte rutineoperasjoner er veldig trygt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå