Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 Skal insemineres i danmark og hadde avtalt at jeg bare ringer og avtaler tid når jeg fikk positiv eggløsningstest. Det fikk jeg i morrest, og satte mannen til å ringe mens jeg dro på jobb. Han fikk beskjed om at jeg måtte ta ei sprøyte jeg har fått resept på så fort som mulig - men legen har ikke nevnt noe om det når jeg har snakket med ham tidligere (selv når jeg som kronisk planlegger har spurt tusen ganger om hvordan ting skal gjøres). Vi avtalte at jeg prøver uten pergotime denne gangen, og ellers har ikke medikamenter vært nevnt. Nå svarer han ikke på verken mail eller sms og jeg har ikke mulighet til å ringe - så er det noen som vet om den sprøyta er tilknyttet pergobehandlingen eller om det er noe alle må ta? Kan jo være en misforståelse der vedkommende han snakket med bare gikk ut i fra at jeg tar pergo, og at jeg ikke skal ta den... håper jeg :-P Sprøyta heter forresten ovitrelle... Anonymous poster hash: be667...234
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #2 Skrevet 20. august 2014 Nå har jeg kun hatt ivf, men tror du skal ha den. Når du tar den får du eggløsning innen to dager, selv med pos test tar det litt tid.... Ring dem du. Anonymous poster hash: e4485...430
<3 2G <3 Skrevet 20. august 2014 #3 Skrevet 20. august 2014 Ovitrelle setter du for å sikre at du slipper egget. Den settes i magen, et lite stikk som går kjempefort å sette Har tatt den mange ganger. Jeg ville tatt den, øker sjansen for graviditet. Da slipper du egget 12-24 timer etter den er satt. Husk at den gir falsk positiv opptil 10 dager etter at du setter den.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #4 Skrevet 20. august 2014 Jeg fikk også positiv test i dag og skal insemineres i danmark i morgen. Har ikke fått beskjed om å ta noen sprøyte Anonymous poster hash: ae236...142
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #5 Skrevet 20. august 2014 Hm. Får vel ringe da, så får mannen komme og stikke meg på jobb... han er diabetiker og dreven på sånt :-P Anonymous poster hash: be667...234
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #6 Skrevet 20. august 2014 Jeg fikk også positiv test i dag og skal insemineres i danmark i morgen. Har ikke fått beskjed om å ta noen sprøyte Anonymous poster hash: ae236...142 Hvor skal du da? Jeg skal til ciconia Anonymous poster hash: be667...234
Isola&Lille+julegave Skrevet 20. august 2014 #7 Skrevet 20. august 2014 Tror du ikke skal ta Ovitrelle hvis du prøver uten hormoner. Lykke til!! Kjempespennende!!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #8 Skrevet 20. august 2014 Ovitrelle skal tas uansett om man har naturlig eller styrt syklus, for å være sikker på at EL skjer. Merkelig det ikke har vært nevnt, men de tror kanskje det er så allment kjent at du visste om den. Anonymous poster hash: b82be...65c
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #9 Skrevet 20. august 2014 Snakka med legen, og han sa at jeg ikke skulle ta sprøyte... ulik praksis rundt omkring sikkert. så da kan jeg senke skuldrene og pakke sekken Anonymous poster hash: be667...234
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 20. august 2014 #10 Skrevet 20. august 2014 Du skal helt sikkert ha Ovitrelle ja! Lykke til!!!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #11 Skrevet 20. august 2014 Trodde inseminering var bare sånn de gjorde med kyr jeg Når det gjelder pergotime er vel det bare nødvendig om du ikke har eggløsning på egen hånd? Anonymous poster hash: 5372b...37f
<3 2G <3 Skrevet 20. august 2014 #12 Skrevet 20. august 2014 Trodde inseminering var bare sånn de gjorde med kyr jeg Når det gjelder pergotime er vel det bare nødvendig om du ikke har eggløsning på egen hånd? Anonymous poster hash: 5372b...37f Der heter det når de setter inn sæd på kvinner også Jeg hadde eggløsninger hver mnd, men som prøver fikk jeg hormoner for å sikre at jeg faktisk utviklet egg. Ovitrelle tok jeg for å sikre at jeg slapp egget.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #13 Skrevet 20. august 2014 Trodde inseminering var bare sånn de gjorde med kyr jeg Når det gjelder pergotime er vel det bare nødvendig om du ikke har eggløsning på egen hånd? Anonymous poster hash: 5372b...37f Jeg har inseminert ku mange ganger, så det blir en fiffig vri å se det fra hennes synsvinkel ja :-P (men forhåpentligvis slipper jeg at han stikker arma opp til albuen opp i rumpa på meg) Han foreslo pergo selv om jeg har dønn regelmessig eggløsning, men sa at de bare gir tilbudet som standard for å gjøre det litt mer forutsigbart. Var ikke noe problem å prøve uten, og jeg har mer tro på å stresse kroppen minst mulig med masse hormoner og styr. Ingen grunn til å tukle med en velfungerende syklus (eller "don't change a winning team" ) Anonymous poster hash: be667...234
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå