Gå til innhold

har dere varmepumpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyd med det?

Anonymous poster hash: 90013...f1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, vi har ikke det, men akkurat bestillt oss og jeg gleder meg. Hadde det i førrige bolig og var kjempefornøyd. Slipper styret med vedfyring tidlig om morgen osv...

Anonymous poster hash: ed231...4bd

Skrevet

Ja, vi har. 2 stykker. Den ene er til bruk for å varme opp lufta i huset, fungerer fint men holder ikke når det er virkelig kaldt.

Den andre er ny skal brukes til å varme opp vannet som skal varme gulvene.

Skrevet

Ja, men er det bikkjekaldt må vi frem med veden likevel, selv om det er ganske ok å slippe å våkne til iskaldt hus.

Skrevet

Ja det har vi. Men den fungerer mest optimalt på middels kalde dager, så er det over 15-20 minus, må vi fyre med ved i tillegg.

Vi har et gammel hus som har noe dårlig isolasjon, så for oss er det ikke noen kostnadsinnsparing ved å ha varmepumpe, men det gir en liten lunk i førsteetasjen hele vinteren. Noe som er nødvendig for meg med de helseutfordringene jeg har.

Skrevet

Ja vi har og er veldig fornøyd. Den holder en grei temperatur når det blir kaldt. Men jeg fyrer i tillegg på kalde dager. Har en mann som driver med skog og ved så har fri tilgang på ved.

Skrevet

Ja, jeg har varmepumpe og er veldig fornøyd :) jeg har leilighet i to etg og pumpen er montert midt i mellom. Så varmt og godt oppe og nede.

Anonymous poster hash: a85f1...4c0

Skrevet

Ja 2 stk. Fornøyd, i vinter brukte vi kun de til oppvarming.

Anonymous poster hash: 68833...57e

Skrevet

Jeg eeeelsker varmepumpa vår! Det er helt fantastisk å våkne opp til og å ha jevn god temperatur. Så kan man heller fyre litt på de aller kaldeste dagene og for kosens skyld. Anbefales!

Anonymous poster hash: 89842...7e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...