Gå til innhold

Lånekassa, forventet behandlingstid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått svar tidligere enn forventet? På mine sider står det at søknaden er ferdigbehandlet 19.09...har da aldri tatt så lang tid før?

Anonymous poster hash: b56b5...a47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått svar tidligere enn forventet ja. Akkurat i august pleier det å være lang behandlingstid, mange som søker på en gang, og mange som akkurat har betalt semesteravgiften.

Anonymous poster hash: 09190...0b6
Skrevet

Min står forventet ferdigbehandlet 16.09. Så jeg forholder meg til den datoen. Men når den er ferdig behandlet så må jeg signere og så må de godkjenne også tar det en stund til før pengene kommer, er det ikke sånn?

Anonymous poster hash: 49de0...b66
Skrevet

Grøss, min står 21/9. Blir nesten sint... Går jo ut fra at det er fordi jeg har mann og barn og de skal sjekke opp i mannenes inntekt og hva jeg har rett på av støtte. Men faktum er jo at han er jobbsøker og vi begynner å trenge de pengene etterhvert.😐

Anonymous poster hash: 6c3d2...4f7

Skrevet

Jeg sendte inn søknad den 10 august, og fikk svar dagen etter jeg.. Ble skikkelig overrasket. Hadde pengene på konto den 14. august!

Anonymous poster hash: 89b89...4e7
Skrevet

Det går som regel fortere ,enn det som står på behandlingstid. :)

Skrevet

Jeg sendte inn søknad den 10 august, og fikk svar dagen etter jeg.. Ble skikkelig overrasket. Hadde pengene på konto den 14. august!

Anonymous poster hash: 89b89...4e7

Rakk de å få bekreftelse fra skolen, få din signatur OG betale ut pengene på bare 4 dager?? Wow

Anonymous poster hash: 49de0...b66

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...