Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 Har hart bhgtilvenning på 4 dager, 5. dagen idag. I går gråt hun hysterisk da jeg skulle gå og klorte seg fast, men sluttet visst å gråte 1 minutt etter jeg hadde gått. Idag da jeg sa hadet, nå skal mamma gå og så kommer mamma og henter deg etterpå igjen, så gråt hun ikke. Den ansatte tok henne på fanget og snakket til henne osv.Hun gjorde en grimase så det s ut som at hun skulle gråte, men gråt ikke.. Er det et godt tegn? Skjønner hun kanskje at jeg henter etterpå? Vil ikke at hun skla undertrykke gråten heller, om dere skjønner, men hun har da grått tidligere. Anonymous poster hash: 5fd14...33f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå