Gå til innhold

Hvilket nettbrett har dine barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldste skal få nettbrett i bursdagsgave, men jeg er usikker på hva vi bør kjøpe.

Ser at det er skrevet mye negativt om Kurio, burde man legge penger i iPad eller Samsung? Eller er det noen av de mer rimelige alternativene som duger?

Anonymous poster hash: 56d45...97f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ipad mini er jo ikke så veldig dyrt, sammenlignet med det du kaller de rimeligere modellene.

Vi har et par ipader, og vi har noen gamle iphoner uten simkort i. Barna får lov til å bruke det som hører huset til, men vi begrenser tilgangen, og det er uaktuelt for barna å skulle ha egne ipader, og sånne ting.

Vi forsøker å begrense tilgangen til all skitten de holder på med, mine craft, youtube, netflix, plants vs zombies, clash of clans, hay day. Vi vil helst ikke oppmuntre til det, med å gi dem egne nettbrett.

Anonymous poster hash: c90b3...5d6
Skrevet

Vi har 2 ipader. En ipad 3 og en ipad 4, men merker ikke forskjell på di to. Den ene skal i teorien være raskere. Jeg liker ipad veldig godt og om det blir aktuelt å feks. selge så holder de seg godt i pris.

Anonymous poster hash: 1cd34...edf
Skrevet

Mine har ikke egne nettbrett(de er bare 3 og 5), men vi har to Ipad de får disponere.

Tror neppe mannen hadde latt det komme noe annet enn Ipad i hus her. Kurio(og billigvarianter) bare fnyser han av.

Samsung syns han vel ikke er direkte dårlig, men ville nok ikke kjøpt det.

Anonymous poster hash: 806ef...0b9
Skrevet

Kurio

Anonymous poster hash: d673d...7d2
Skrevet

Ingen

Anonymous poster hash: 95764...d91
Skrevet

Her har barna Samsung note og iPad mini.

Anonymous poster hash: f46fe...499
Skrevet

Styr unna kurio. Det er den verste driten vi har hatt i hus. Treg, dårlig plass, dårlig touch, spill stopper/vil ikke laste osv. Foretrekker samsung nettbrett.

Skrevet

Har det største av merket Samsung. Er gode tilbud på det for tiden ettersom det hele tiden kommer nye modeller. Hvis man ikke kjøper siste nytt, så sparer man mye.

Skrevet

iPad mini

Anonymous poster hash: 392e0...81e

Skrevet

Vi har to Microsoft Surface nettbrett. Et til 7 åringen også får 3 åringen låne min.

Skrevet

Skal du ha Kurio må du vente med å kjøpe, det kommer en ny og veldig forbedret utgave nå utpå høsten, den skal visst være mye bedre enn de gamle. Ikke kjøp de gamle modellene!

Vi har valgt ipad'er, de er vel ansett for å være mest brukervennlig, særlig for barn. 

Anonymous poster hash: eb0c3...d68
Skrevet

Hver sin Samsung Galaxy nettbrett stor type, eller normal størrelse.

Anonymous poster hash: 9fb4f...3bc
Skrevet

iPad Mini. Ville aldri valgt noe annet enn Apple sine iPader. Det er absolutt verdt det.

Anonymous poster hash: eafc6...14e
Skrevet

Mini arvet min iPad her om dagen da jeg oppgraderte til en ny. Vi snakker den aller første iPaden som kom på markedet, så den er vel egentlig en antikvitet

Skrevet

Begge har hatt kurio og vi er ikke fornøyde. Usikker på hva lillebror har, men det skulle være noe ala Samsung. Jeg hadde garantert gått for en litt eldre og rimeligere utgave av ipad eller Samsung.

Skrevet

Vi har en ipad på deling her i huset. Stebarna har Samsung nettbrett, unntatt den yngste som har noe a la kurio. Husker ikke om det er akkurat det, men det er hvertfall utrolig dårlig!

Skrevet

Ingen av mine har eget nettbrett. men husholdningen har to iPader som de yngste bruker en del. Eldste bruker bærbar PC til det hun er opptatt av.

Skrevet

Ipad og lexibook. Stakkar som fikk lexibook sist jul får Ipad til jul i år. Lexibook og kurio er helt ubrukelig. .

Anonymous poster hash: 2ba25...3b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...