Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 Tar dere den inn og ut av bilen hver dag? Jeg triller stort sett aldri hjemmefra, drar heller ut og triller andre steder. Men er det skadelig for vogna å ligge i bilen over natta på høst/vinter? Burde jeg ta den inn og ut hver dag? Anonymous poster hash: fce82...7fc
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 20. august 2014 #2 Skrevet 20. august 2014 mulig at kondens kan føre til jordslag på den?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #3 Skrevet 20. august 2014 Pleier å ha den i gangen nå på høsten og vinteren. føler den blir så kald i bilen. På sommeren er en mest i bilen, eller på utsiden. Varierer litt etter hva vi skal. Tar jo opp en del plass i gangen. Anonymous poster hash: 0facc...97b
Gjest Kira Skrevet 20. august 2014 #4 Skrevet 20. august 2014 Vi har hatt vogn stående i garasjen i alle år. Vet ikke hva temperaturen ligger på der på vinteren. Tar kun posen inn og ut slik at ungene ikke legges i en kald vogn.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #5 Skrevet 20. august 2014 Har den i gangen, vi har ikke bil og triller kun hjemmefra. Anonymous poster hash: 6f53a...aa7
Fullrulle86 Skrevet 20. august 2014 #6 Skrevet 20. august 2014 Dersom du har trillet i regnet ville jeg tatt den inn til den hadde tørket skikkelig før jeg evt. satte den i bilen igjen. Jeg personlig har den i gangen
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #7 Skrevet 20. august 2014 Dersom du kun bruker vognen etter kjøretur ville jeg i utgangspunktet bare latt den ligge i vognen - dersom du igjen tar den ut på lufting dagen etter. Er vognen blitt skikkelig våt hadde jeg tatt den inn til tørk. Anonymous poster hash: 2ed3a...0ac
QueeenBeee Skrevet 20. august 2014 #8 Skrevet 20. august 2014 Bagg og pose alltid inne når det ikke var i bruk. Vognen byttet på å "bo" i bil og gang. Vi hadde ikke noe problem med å ha vognen i bil på vinter. Kjøpt bruk og vi brukte den til to barn. Både vi og forrige eier hadde vognen i bilen. Den var så bra enda da vi var ferdig at den gikk i arv som barnehage vogn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå