Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 Har møtt en fantastisk mann, tror ikke jeg har følt dette på denne måten før. Jeg er så forelsket i han og tenker på han 24 timer døgnet. problemet er at han er mye eldre enn meg og jeg er bekymret for at familien min ikke vil godta ham, selv om han er godt voksen... Kan ikke heller si at han ser ut som min type heller, men gud så fint vi har det ilag! Anonymous poster hash: 42e23...ba2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå