Ziiona Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 I dag klarte jeg å gjøre hva jeg har prøvd å unngå siden datteren vår ble født i 2012 Skulle klippe negler med negleklipperen. Hun sitter litt urolig, og så klarer jeg å klippe henne i tommelen. Så ut til at jeg klippet av et lag på tuppen sammen med neglen, vet ikke hvor tykt lag det ble, men det blødde en del, og jeg sitter igjen med verdens dårligste samvittighet. Klarer ikke å slutte å gråte. Akkurat nå føler jeg meg som verdens verste person Hjalp ikke på at hun satt å fortalte meg at det gjorde vondt og banket i fingeren på veien til bhg heller
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #2 Skrevet 20. august 2014 Oi, var det det som gjorde at vi ble dårlige mødre??!! Skitt, jeg har gjort det samme så mange ganger at jeg er overrasket over at barna mine har igjen fingre. Enn så lenge virker det som om de fungerer bra i hverdagen, men senskader kan jo plutselig åpenbare seg, de er nå 8, 11 og 13... Anonymous poster hash: 65ae6...5f4
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 20. august 2014 #3 Skrevet 20. august 2014 Det tror jeg de fleste mødre har gjort. Selv har jeg klipt min eldste i øret en gang jeg prøvde meg som frisør.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #4 Skrevet 20. august 2014 Oi, var det det som gjorde at vi ble dårlige mødre??!! Skitt, jeg har gjort det samme så mange ganger at jeg er overrasket over at barna mine har igjen fingre. Enn så lenge virker det som om de fungerer bra i hverdagen, men senskader kan jo plutselig åpenbare seg, de er nå 8, 11 og 13... Anonymous poster hash: 65ae6...5f4 Hvordan er det mulig å gjøre dette mange ganger? En ting er at det antakelig ikke er særlig skadelig, men å bagatelisere det og faktisk mene at det er helt normalt å klippe barna sine mange ganger er rett og slett bare merkelig! HI: Det går helt fint. Det er normalt å føle seg slem, og jeg hadde blitt mer bekymret om du tok lett på det! Men det kommer til å gå helt fint og datteren din kommer ikke til å huske dette på sikt. Anonymous poster hash: 1ba12...dd6
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #5 Skrevet 20. august 2014 snakk om og OVERDRIVE Anonymous poster hash: f17bf...ef7
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #6 Skrevet 20. august 2014 Wow, du må ha et skjermet liv Hi.... Anonymous poster hash: a699e...e5e
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #7 Skrevet 20. august 2014 Vet du, du er bare nødt til å ta deg sammen. Skjønner at du er lei deg for at du klippet henne i fingeren, men det var et uhell, det var ikke farlig, og smertene det påførte henne var relativt små. Ja, et kutt i huden svir litt, men det er også alt. Ikke lag dette til en kjempesak. Når du skriver "I dag skjedde det som jeg har prøvd å unngå siden datteren vår ble født" så forventet jeg meg noe langt mer alvorlig. Vet at jeg høres brysk ut, men dette blir for barnslig av en voksen dame. Anonymous poster hash: 542f0...5bf
Ziiona Skrevet 20. august 2014 Forfatter #8 Skrevet 20. august 2014 Jeg tok i jeg vet det, MEN det er faktisk stor forskjell på å få et kutt i huden, og å få klipt av en del av fingertuppen. Vet du, du er bare nødt til å ta deg sammen. Skjønner at du er lei deg for at du klippet henne i fingeren, men det var et uhell, det var ikke farlig, og smertene det påførte henne var relativt små. Ja, et kutt i huden svir litt, men det er også alt. Ikke lag dette til en kjempesak. Når du skriver "I dag skjedde det som jeg har prøvd å unngå siden datteren vår ble født" så forventet jeg meg noe langt mer alvorlig. Vet at jeg høres brysk ut, men dette blir for barnslig av en voksen dame. Anonymous poster hash: 542f0...5bf
Ziiona Skrevet 20. august 2014 Forfatter #9 Skrevet 20. august 2014 Takk til dere to som hadde noe hyggelig å komme med. Skremmer meg hvor mange frekke og uempatiske kjerringer det er inne her. Det er første barnet mitt, er ikke vant med unger fra før, og for meg var dette utrolig slemt overfor datteren min.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #10 Skrevet 20. august 2014 Slem er man når man gjør noe med vilje. Anonymous poster hash: 840f7...524
Elskerhøsten2014 Skrevet 20. august 2014 #11 Skrevet 20. august 2014 Uff vet hvordan det føles, gjorde det selv når sønnen min bare var 10mnd han dro tilbake fingrene sine,men det kommer mange uhell, og alle vet at du ikke gjorde det med vilje,men ja,det er ingen god følelse ;(
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #12 Skrevet 20. august 2014 Det er tullete av deg å ta slik på vei. MEN jeg forstår deg så godt. Jeg blir til og med lei meg om jeg klipper feil på hunden. Blir sint på meg selv. Anonymous poster hash: 720c8...24d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå