Gå til innhold

Noen her som har brukket ribbein pga hoste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en uheldig stilling da jeg hostet ikveld, kjente et knepp på siden av ryggen, har vondt på ribbeinet. Paracet hjalp ikke.. Har jeg brukket noe, hvordan skjedde det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukket har jeg aldri, men har bristet ribben ved flere anledninger. Vondt å bevege seg og i det hele tatt å puste, men man må bare ta tiden til hjelp.

Anonymous poster hash: acd5a...3d2

Skrevet

Hvor lang tid brukte du på å bli bedre? 4 uker til fødsel her.. :-(

Skrevet

Gjort det flere ganger, men det er sikkert 10 år siden sist (grunnen til at jeg ble så hostete og syk var astma, og nå tar jeg medisin når jeg blir forkjølet). Den gangen jeg husker best var da det sa knep, og et par dager senere mens jeg støvsugde bevegde jeg meg i en rar vinkel og det kom nok et knep. Det gjorde så vondt at jeg skrek. Og i ukene etter greide jeg knapt se i speilet da jeg kjørte.. Blir bare verre og verre før det blir bedre. Håper fire uker er nok for deg..

Anonymous poster hash: 7f327...073

Skrevet

Hm, får ringe lege imorgen, er vel uansett fint lite han kan gjøre. Håper også 4 uker er nok.

Skrevet

Var forkjølet og hostet forferdelig og følte som deg det knep til ved ribbeina ved en anledning. Kunne knapt gå og det gjorde svært vondt. Gikk til legen og han sa det var ytterst sjeldent det var snakk om brudd ved slik hosting. Fikk beskjed om at det var brist i ribbenet. Fikk også beskjed om å ta hostedempende medisiner. God bedring

Anonymous poster hash: 4d443...316

Skrevet

Takk for det, håper det ikke er brudd.. Tør ikke sove nå siden jeg pleier å våkne av kjempehostekuler.. Og paracet virket jo ikke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...