Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 Ser aftenposten. Vet ikke hva man skal si, men huttetu. Er det noe ALLE lærere skal være klar over.. da mener jeg 100%, ikke 99%! Mobbing er ut! Hvordan kan dem bli så gærne av 7,5time om dagen. Anonymous poster hash: 1c207...a5f
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #2 Skrevet 19. august 2014 Det finnes råtne epler innenfor alle yrkesgrupper, og nå er de råtne eplene i tillegg blitt skikkelig sure. Det mange av dem blir mest grove i målet for er det tillitsbruddet de blir utsatt for. Personlig blir jeg harm av den hetsen lærerne blir utsatt for, både her inne og andre steder. Jeg har til og med opplevd personangrep på min egen facebook-side av en gammel bekjent som mente jeg brøt opp til flere paragrafer i barnekonvensjonen fordi jeg er tatt ut i streik... Det er ikke i hovedsak flest lærere som viser seg som mobberne i denne saken... Anonymous poster hash: 9b784...240
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 30 000 medlemmer i den gruppen. Da finner du selvsagt noen utskudd. I tillegg til at det ar vært tilfeller av troll som har vært ute etter å ødelegge, som altså ikke er lærere. Men ellers er jeg enig med deg i at det er over streken. Anonymous poster hash: f49df...bd7
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #4 Skrevet 19. august 2014 Det er jo akkurat den samme dritten vi har måttet stå ut med her på BIM de siste dagene. Anonymous poster hash: 003b9...5e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå