Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 Trenger sårt noen råd og tips. Siden mai har jeg hatt feber av og på. I det siste har det vært ca 5 av 7 ukedager. Den ligger på 37.9-38.1 men har også vært oppe i 39.1! Også vært mye svimmel:( Den siste uken har jeg også hatt mye ryggvondt, i korsryggen og oppe i ryggen på begge sider. Kroppen er nå veldig sliten etter så mye feber:( Og jeg har også den siste uken måtte ty til sykemld:( Alle prøver bortsett fra stoffskifte er bra. Hadde noe høyt stoffskifte. Skal ta ct av nyrene. Men HVA kan det være? Jeg har en hektisk hverdag så dette gjør meg veldig frustrert:( Noen med tips? Anonymous poster hash: 8880b...76f
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #2 Skrevet 19. august 2014 Er du under utredning hos legen? Dette er ikke noe dib damer kan svare deg på. Lykke til og god bedring! Anonymous poster hash: 6dea3...4ac
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 Det første som slo meg var nyrebekkenbetennelse, meg jeg er ingen lege. Håper du finner ut av det Anonymous poster hash: 0cd9d...f64
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #4 Skrevet 19. august 2014 Takk for svar. Er under utredning hos legen, men tenkte hvis noen hadde noen tips eller råd. Er på desperatelsens? rand. Anonymous poster hash: 8880b...76f
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #5 Skrevet 19. august 2014 Noe revmatisk? Anonymous poster hash: e39e7...0dc
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #6 Skrevet 19. august 2014 Har ikke vondt i noe ledd eller noe... Anonymous poster hash: 8880b...76f
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #7 Skrevet 19. august 2014 Trenger ikke ha vondt i ledd, mange forskjellige retninger i revmatologi. Du må nok utredes litt nærmere for å finne ut. Anonymous poster hash: e39e7...0dc
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #8 Skrevet 19. august 2014 Du må be om en skikkelig utredning. Skjønner godt du er sliten. Anonymous poster hash: 4ab89...3dc
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #9 Skrevet 19. august 2014 Tenkte også nyrebekkenbetennelse. Høres ut som kroppen sliter med en eller annen infeksjon siden du har feber. Smertene kan være relaterte eller skyldes noe eget. Er det nyrene må du få behandling asap!!!!! Anonymous poster hash: 928a6...31d
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #10 Skrevet 19. august 2014 Takk for svar. Skulle få hastetime til ct av nyrene, om ca to uker. Ligger helt slått ut på sofaen. Er så slapp:( Hatt veldig smerter i korsryggen i dag. Begynner å bli veldig bekymret:( Anonymous poster hash: 8880b...76f
*Novemberprinsesse2013* Skrevet 19. august 2014 #11 Skrevet 19. august 2014 Er om 2 uker, hastetime?!? Kom deg på legevakt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå