Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 Ka var dei første symptomene? Anonymous poster hash: 80935...c13
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #2 Skrevet 19. august 2014 Feber, slap, klaget på ledda. Legen skriv ut medisin ingen respons etter 3 dager. Sendt til sjukehus for tester. Vart videresendt. Anonymous poster hash: 4b8d1...a8d
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 Men kan man ha feber til og fra.? Har et barn med diverse plager dei siste 3 ukene.. begynte med feber, vondt i halsen og magen.. så etter 3 uker feber igjen .. er sliten, gått ned i vekt. . Ser sliten ut i aungene, bleik.. Har lett for å få blå merker.. Kjenner eg begynner og bli veldig bekymret. . Skal bestille haste time i morgen..huff, hele mitt mamma hjerte skriker av redsel Anonymous poster hash: 80935...c13
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #4 Skrevet 19. august 2014 Men kan man ha feber til og fra.? Har et barn med diverse plager dei siste 3 ukene.. begynte med feber, vondt i halsen og magen.. så etter 3 uker feber igjen .. er sliten, gått ned i vekt. . Ser sliten ut i aungene, bleik.. Har lett for å få blå merker.. Kjenner eg begynner og bli veldig bekymret. . Skal bestille haste time i morgen..huff, hele mitt mamma hjerte skriker av redsel Anonymous poster hash: 80935...c13 Jeg vet ingenting om blodkreft, ville bare sende deg en klem! Krysser fingrene for at alt er bra med barnet ditt!! Anonymous poster hash: 7b80f...9bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå