Gå til innhold

Sorry. Men må si det!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guuu hvor barnslig det er med alle "it"folka som nå MÅ tømme en bøtte vann over seg for tiden.

Jækla saueflokk!!

Anonymous poster hash: e5a74...426

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det ikke noe å gjøre med sykdommen ALS?

Skrevet

?

Anonymous poster hash: d7af7...10f

Skrevet

Jo for ALS.

Jeg blir litt glad når de gjør det.

Mistet verdens beste onkel til denne grusomme sykdommen. Ikke så mange som vet hva denne sykdommen innebærer. Håper folk tar den litt inn over seg og kanskje donerte til forskning.

Det er en brutal og forferdelig smertefull død.

Anonymous poster hash: 180fd...d30

Skrevet

Men når hele poenget er å vise seg selv frem (i bikini/bar overkropp) og alle vet at de EGENTLIG gir de balla i ALS?

Hva er da vitsen?

*hjelptilselvhjelp*

Anonymous poster hash: e5a74...426

Skrevet

Var det ikke noen som kastet seg i havet eller donerte penger til kreftsaken for noen få måneder siden???

Jeg synes det er bra at IT folka bruker stemmen sin på noe godt istedet for å promotere fyll, sex, dop, slankehysteri og anna dritt...

Anonymous poster hash: 241b5...bf7
Skrevet

Var det ikke noen som kastet seg i havet eller donerte penger til kreftsaken for noen få måneder siden???

Jeg synes det er bra at IT folka bruker stemmen sin på noe godt istedet for å promotere fyll, sex, dop, slankehysteri og anna dritt...

Anonymous poster hash: 241b5...bf7

Helt enig.

Om de så bare får ett menneske til gidde å lese om ALS og også kanskje velge ALS som sin veldedighet til jul er det verdt det.

Dette er som jeg sa en dødsdom å få den.

Og ikke for å sammenligne og si noe er verre men får du ALS så dør du. Du kan jo håpe det ikke er så smertefullt.

Anonymous poster hash: 180fd...d30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...