Gå til innhold

Om du er ute på byen og en bekjent vil ha deg opp på skuldrene, gjør du det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det vanlig å sitte på hverandres skuldre i dine kretser? Merkelige greier.

 

Apropos sjalusi: Jeg hadde en gang en kjæreste som, når vi tok bussen sammen, la hånda over øynene mine hvis det kom noen kjekke gutter på. Han fjernet den ikke før nevnte kjekkaser hadde satt seg slik at jeg ikke kunne se de lengre. Mulig dette faller i samme kategori som skuldersitting? Jada, det er selvsagt slutt mellom oss for lengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest UndrendeUllteppe

Okei, nå kommer jeg og er kjedelig her, men jeg vil likevel si det, i fall det skulle bli økte tendenser til skuldersitting i Dib-kretser fremover...

 

En ung jente fra mitt hjemsted ble løftet opp i lufta på fest, falt ned og knakk nakken/ryggen...er bundet til rullestol :( det er så forferdelig tragisk og helt helt helt unødvendig.

 

Så i dette tilfellet, drit i skuldersitting, finn på noe annet crazy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahhahah jeg ler meg ihjel av enkelte svar her :D

 

Når det er sagt - jeg snur om situasjonen og må ærlig innrømme at jeg ikke hadde satt stor pris på om mannen min skulle ha hatt en annen dame på skuldrene ( :D ), hva er poenget liksom?

 

Kan forstå kjæresten din til en viss grad altså, du sitter jo med dåsa riiimelig nært vedkommende... ;)

 

Anonymous poster hash: d1204...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri verden ville sittet på skuldrene til verken min mann eller en annen mann. Det er da jækla langt ned!!! Dessuten veier jeg 85 kilo, tror det hadde blitt tungt gitt..... ;-D



Anonymous poster hash: 08220...447
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, tror du ikke HI hadde på seg truse og evt. bukse, #29? Skal liksom HI sitte og gnure fittesaft i nakken på den bekjente?

 

HI, kjæresten din har et seriøst problem om han blir sjalu over noe sånt. Hva blir det neste. Skal han bli sjalu om du håndhilser på noen?



Anonymous poster hash: e2e94...7b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt dem problemstillingen. Men jeg Gjør akkurat som jeg vil jeg da.... så lenge jeg vet det ikke hadde brydd meg at samboer hadde gjort det samme. Dvs hadde ikke brydd meg og samboer hadde hatt en venninne på skuldrene. Haha for en problemstilling

 

Anonymous poster hash: 64740...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig problemstilling.

 

Tror mannen min gjerne ville møtt den mann som spør ei dame med høye hæler, som måler 180 på strømpelesten, på 80 veltrente (kremt...)kilo om hun vil sitte på skuldrene sine. Hadde vel vært mer naturlig at en fremmed (eller bekjent) spurte meg om og få sitte på skuldrene.

 

Når jeg tenker meg om, om jeg hadde frekventert områder der en mulig strongmandeltaker hadde hatt sineøkter, så hadde han vel kunne finne på og få brukt meg som ekstravekt under ei eller annen øvelse,- kanskje? De skal jo liksom ikke bruke tradisjonelle vektskiver og stenger mm.. Men der kommer jeg nok for kot igjen med "bare" 80 kilo :)



Anonymous poster hash: a92cb...f6d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvilke steder du går på der det er etikette å sitte på skuldrene til noen?
Jeg ville tro at man blir vist ut fra lokalet om man går to i høyden :fy_fy:



Anonymous poster hash: c4dc2...057
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg fortsatt var i tenårene ville jeg gjort det. Ellers ville jeg vært for mye 'dame' til det. Det er noe fjortis aktig over det.

 

Anonymous poster hash: 7fbec...ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis dette er noe som ble eller er aktuelt å gjøre med en flørtende tone, og du og kjæresten er "ferske" så ser jeg ikke helt varselsignaler på at han ble sjalu.

 

Veldig mange som blir lett sjalu i starten av et forhold hvor alt er litt usikkert, og det gjør det heller ikke bedre når man er yngre (noe dere fremstår som). Ofte forsvinner sjalusien etterhvert som dere som partnere blir tryggere på hverandre.

 

 

 

Anonymous poster hash: f55b6...e19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hva i svarte skal jeg der oppe å gjøre? Kunne sikkert sittet på mammens skuldre om han ikke var full... Satt en gang på min ex`s skuldre, vi var begge unge, dumme og fulle..kostet meg to tenner.

 

Hadde ikke likt det om mannen drev å bar rundt på andre damer jeg da..



Anonymous poster hash: e6970...5d2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri i verden skjedd helt uavhengig av kjæreste eller ikke, men fordi min koordinasjon er på nivå med en hund på rulleskøyter...

 

Og med mindre du sitter 'feil' vei naken så skjønner jeg ikke hvorfor det er noe å bli sjalu for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri i verden, hadde ikke sittet på skuldrene til kjæresten heller for å si det slik.

Jeg liker ikke høyder ihvertfall ikke når jeg ikke er helt trygg på at det under meg ikke kan falle/miste meg.

Dessuten er jeg ikke en lettvekter så ville ikke påføre andres rygg/skulder påkjenningen med å holde oppe så mange kg.

Liker meg best med beina på bakken jeg



Anonymous poster hash: 0cd7a...f48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hvis kjæresten din blir sjalu fordi du sitter på skuldrene til noen så KVITT DEG MED HAN.

 

Hadde jeg ikke veid 90 kg så kunne jeg fint det ;)

 

Anonymous poster hash: 73406...a83

Sjalu kjæreste ja:/ Takk for at du skjønte hva jeg tenkte på

 

Hi

 

Anonymous poster hash: cf82d...490

Da må denne kjæresten din skjerpe seg! Finnes ingen grunn til å bli sjalu pga noe sånt.

 

Stoler han på deg så burde han ikke eie snev av sjalusi.

 

Ville virkelig vurdert forholdet hvis det skal så lite til.

 

Håper det ordner seg :)

 

Anonymous poster hash: 73406...a83

 

tja kunne jo være grunn til sjalusi om hun satt slik at ansiktet hans var vendt inn mot skrittet hennes og hun ikke hadde klær på...............

 

Anonymous poster hash: 0cd7a...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...