Gå til innhold

Er så sliten, og capslocken er på hele ettermiddagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke tålmodighet lenger. Er sliten etter jobb, regningsbunken vokser, telefonsamtaler og meldinger blir utsatt til dagen etter, men det blir vel en uke eller to før det blir gjort. Det går i jobb og barn, aldri alenetid. Jeg kjenner at mine behov ikke blir dekket på noen måte. Ikke gå en tur alene, ikke lese, aldri rangle, sove middagslur, gjøre mer enn nødvendig husarbeid. . Huske ditt, glemme datt.

Jeg gjør så godt jeg kan, men føler jeg ikke strekker til som mamma alltid.

Må prioritere nok søvn, ellers blir jeg helt på felgen. Må ha penger til å leve for, så må jobbe.

Jeg skriver lister så ofte jeg kan. Men blir så stresset av å tenke på alt jeg ikke får gjort. Det er en så intens følelse som gjør at jeg føler meg fanget.

Jeg elsker barna mine over alt, og prøver å nyte hvert minutt av tiden sammen med dem. Flere som har det sånn som meg?

Noen som har tips til hvordan snu det negative mønsteret jeg har kommet inn i?

Anonymous poster hash: 2d31a...bd4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med at capslocken er på? Konstant store bokstaver?

Anonymous poster hash: 9cd46...124

Skrevet

At man snakker med UTESTEMME.

Det er bare et uttrykk, jeg er selvfølgelig ikke irritert hele tiden. Vi har det hyggelig sammen, men lunta er mye kortere ift krangling dem i mellom og testing av grenser.

Anonymous poster hash: 2d31a...bd4

Skrevet

Hahahahahhah, jeg ler. Funny :D 

Anonymous poster hash: 6bdfc...a1e
Skrevet

Var ikke vondt ment, men var bare litt morro. Håper det går bra at jeg lo litt? :) 

Anonymous poster hash: 6bdfc...a1e
Skrevet

Hvor gamle er barna dine?

Om de er store nok ville jeg satt på en tegnefilm og lagt meg til på sofaen for en lur om du føler deg på felgen.

Anonymous poster hash: a2c5e...6c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...