Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 Parkerer dere på EL-bil parkering uansett om dere skal lade eller ikke? På et senter nær meg er det to slike plasser rett ved inngangen. Der står det ALLTID en bil og det er sjelden den lades. Irriterende når jeg trenger å lade og den andre også er opptatt. Sendt klage til senteret (blitt skikkelig gammel dame) de skulle endre parkeringsbestemmelsene sa de. Men det tar vel år før nytt skilt kommer opp. Anonymous poster hash: 0fbb1...fc1
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #2 Skrevet 19. august 2014 Nei, parkerer den alltid på vanlig parkering. Lader bilen på natten, og da holder det godt ut dagen. Kjøpte ikke EL-bil på grunn av alle "fordelene", klarer fint å gå 10 meter lengre. Er andre som har behov for parkeringene mye mer enn meg Anonymous poster hash: b15ab...71f
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 Nei, parkerer alltid på vanlig parkering dersom jeg ikke skal lade. Jeg irriterer med også grønn over alle de som okkuperer ladeplassene uten å faktisk lade! Men jeg lader ofte på offentlige ladeplassene da. F.eks synes jeg det er genialt å lade når jeg f,eks er på trening, på kjøpesenteret (ala mer enn i matbutikken) osv. Har dessuten ladeplassene i nærheten av jobb. Genialt å kunne lade 7-8 timer i løpet av en arbeidsdag! Anonymous poster hash: 476ee...287
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #4 Skrevet 19. august 2014 Parkerer dere på EL-bil parkering uansett om dere skal lade eller ikke? På et senter nær meg er det to slike plasser rett ved inngangen. Der står det ALLTID en bil og det er sjelden den lades. Irriterende når jeg trenger å lade og den andre også er opptatt. Sendt klage til senteret (blitt skikkelig gammel dame) de skulle endre parkeringsbestemmelsene sa de. Men det tar vel år før nytt skilt kommer opp. Anonymous poster hash: 0fbb1...fc1 Et alternativ er å sette en vennlig lapp på frontruta til denne bilen og spørre om vedkommende vennligst kan parkere på ordinær plass når han ikke trenger lading! Anonymous poster hash: 476ee...287
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #5 Skrevet 19. august 2014 Det spørs. På ikea gjør jeg ofte det, men der er det utrolig mange plassser da. Lader for det meste på ladeplassene, men noen ganger hvis jeg bare skal en liten svipptur har jeg parkert på elbil plass uten å lade. Gjør aldri det der det er få plasser. Forferdelig irriterende. Hvorfor jeg gjør det? Av gammel vane. Anonymous poster hash: e0668...95f
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #6 Skrevet 19. august 2014 Jeg er helt for at førstemann til ladestaajonen får lade så lenge de vil. Men blir oppgitt når de tar opp plassen. Har ikke alltid mulighet til å lade hjemme. Vi er tre som rullerer på to plasser der jeg bor så jeg er litt avhengig av dette senteret. HI Anonymous poster hash: 0fbb1...fc1
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #7 Skrevet 19. august 2014 Nei, jeg setter bare bilen på disse plassene dersom jeg skal lade den. Jeg ser ingen grunn til å okkupere en ladeplass uten å lade. Ikke noe mer enn jeg ville parkert en bensinbil foran bensinpumpene på Statoil og så gått på shopping . Anonymous poster hash: d875b...7cc
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #8 Skrevet 19. august 2014 Jeg gjør det noen steder. F eks IKEA og Dyreparken. Det er praktisk, nær inngangen, og det er mange elbilplasser. Utenfor kjøpesenter, i parkeringshus o.l. Gjør jeg det ikke... Anonymous poster hash: 3d068...3d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå