Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 Takknemlighet! Anonymous poster hash: e6407...155
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #2 Skrevet 19. august 2014 Hadde ikke påvirket oss på noen måte om vi ikke fikk hjelp derfra, ikke enda hvertfall. Men om noen av oss skulle blitt veldig syk over en lengre periode står det annerledes stilt. Anonymous poster hash: 6000c...969
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 Du vet at det fungerte bedre før vi fikk NAV, ikke sant? Anonymous poster hash: 5e2d2...423
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #4 Skrevet 19. august 2014 Jeg hadde fått min delvise uførepensjon fra pensjonsforsikringen på jobben. Anonymous poster hash: e4af9...0a1
Gjest cd0da Skrevet 19. august 2014 #5 Skrevet 19. august 2014 Vel, akkurat det samme som nå bortsett fra 970 kr mnd.?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #6 Skrevet 19. august 2014 Enig. Synest NAV får mye ufortjent misnøye rettet mot seg... vi skal være veldig glad her i landet for å ha en sånn ordning. *takknemlig* Anonymous poster hash: c242d...e45
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #7 Skrevet 19. august 2014 Hadde vel bodd hos foreldrene mine og levd på dem til de døde, deretter hadde jeg havna på fattighuset. Anonymous poster hash: 0f258...641
LivetErEnLek Skrevet 19. august 2014 #8 Skrevet 19. august 2014 Fra nav får vi barnetrygd, foreldrepenger og muligens noen måneder med kontantstøtte for fjerde barnet dersom vi ikke får barnehsgeplass til neste år. Har også vært noe sykemeldt i dette svangerskapet, så sykepenger føres også opp på listen. Så selv om jeg alltid har hatt 100% jobb etter endte studier og stort sett alltid er frisk og det samme kan sies for min mann, så er det faktisk snakk om ganske store summer fra nav.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #9 Skrevet 19. august 2014 Signer #3. Ikke av egen erfaring, men da mammas første arbeidsplass ble nedlagt fikk hun kjempe hjelp før NAV systemet kom, andre gangen da det skjedde, var det et sann helvete da NAV reformen kom De to gangene jeg har hatt med NAV å gjøre, var i forbindelse med fødselspermisjon, og jammen meg var det heller ikke bare og bare. Jeg skjønner godt at mange arbeidsledige eller syke folk, føler enda mer sliten etter å ha tatt kontakt med dem. Håper inderlig at hele systemet blir reversert tilbake til den gamle ordningen med likningskontor, trygdekontor osv... Anonymous poster hash: 06481...dac
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #10 Skrevet 19. august 2014 Du tror NAV er en institusjon som produserer penger og gir dem bort fordi de er snille? NAV gir ikke bort penger, de forvalter dem. De skal gjøre en jobb, og den må man kunne forvente at de gjør godt. Hvis du tenker "Man kan ikke være sur på NAV, for det er de som gir en penger" så har du ikke skjønt noen ting. Anonymous poster hash: 1a095...92f
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #11 Skrevet 19. august 2014 Du tror NAV er en institusjon som produserer penger og gir dem bort fordi de er snille? NAV gir ikke bort penger, de forvalter dem. De skal gjøre en jobb, og den må man kunne forvente at de gjør godt. Hvis du tenker "Man kan ikke være sur på NAV, for det er de som gir en penger" så har du ikke skjønt noen ting. Anonymous poster hash: 1a095...92f Enig! Dessverre mange som tror det er slik... og da er det mye de ikke har forstått... Anonymous poster hash: 0ccd1...7ab
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #12 Skrevet 19. august 2014 Det hadde påvirket meg da jeg var i fødselspermisjon. Da hadde det blitt lite penger for jeg tviler på at arbeidsgiver ville gitt meg nesten 1 år med permisjon uten å få pengene tilbake fra NAV Er takknemlig for det. Ellers så jobber jeg og klarer meg fint selv. Mottar 2xbarnetrygd fra NAV. Helt greit, men jeg trenger ikke de pengene så de går rett på sparekonto til datteren min Anonymous poster hash: 9d070...7c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå