Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 Flere alenemødre som har slutter å studere og jobbet i stedet? Mtp på dårlig råd og lite penger inn hver mnd. Jeg kan ikke jobbe på kvelden da jeg ikke har noen som kan passe gutten min. Jeg skal ikke slutte enda, men skal se det an. Blir det for vanskelig så har jeg ikke noe valg, jeg sparer litt hver mnd og kjøper ikke noe mer enn det nødvendigste, men likevel er det så vidt det går rundt. Har heldigvis ikke noe gjeld bortsett fra Lånekassen som jeg betaler ned på. Nei huff, jeg vet ikke. Vil virkelig klare dette da utdanning er svært viktig for meg. Kan ikke studere på heltid heller da jeg går på vgs Anonymous poster hash: 1892b...0fe
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #2 Skrevet 19. august 2014 Jeg studerte "med" overgangstønad, nå skal jeg jobbe. Anonymous poster hash: a202b...029
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 Jeg studerte "med" overgangstønad, nå skal jeg jobbe. Anonymous poster hash: a202b...029 Jeg har overgangsstønad, men etter at alle utgifter er betalt sitter jeg igjen med 2500 til mat, klær og diverse. Ser etter ny leilighet, men er utrolig vanskelig her jeg bor. Hi Anonymous poster hash: 1892b...0fe
Gjest Pusikatt Skrevet 19. august 2014 #4 Skrevet 19. august 2014 Det er bare for en periode det er trangt. Og det du gjør når du studerer, er jo å investere i din økonomiske framtid. Derfor håper jeg du klarer å holde ut - utdannelse er viktig! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #5 Skrevet 19. august 2014 Jeg studerte "med" overgangstønad, nå skal jeg jobbe. Anonymous poster hash: a202b...029 Jeg har overgangsstønad, men etter at alle utgifter er betalt sitter jeg igjen med 2500 til mat, klær og diverse. Ser etter ny leilighet, men er utrolig vanskelig her jeg bor. Hi Anonymous poster hash: 1892b...0fe Åja, forstår det da. Men jeg orket ikke ta studie og jobbe samtidig, da hadde jeg bare blitt lei. For meg var det enten eller. Anonymous poster hash: a202b...029
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå