Gå til innhold

Alle dere som har barn med forskjellige fedre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor MÅ dere ha barn med en ny mann? Holder det ikke med de barna dere har fra før? 

Anonymous poster hash: 5d09f...d6b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig. De verste er de som har barn med mer enn to fedre. Helt grusomt! Stakkars barn tenker jeg da. Det må være forferdelig å vokse opp med forskjellige fedre. Dette er kvinner som bare tenker på seg selv og ikke bryr seg så alt for mye om sine barn.

Anonymous poster hash: 7aa16...b95
Skrevet

Jeg hadde bare ett fra før. Ville ha ett til, og det ville min nye mann og, siden han hadde ingen.

Anonymous poster hash: 29809...ec3

Skrevet

Mannen min døde da sønnen vår 14 mnd gammel. 7 år etter hans død er jeg gravid med min nye mann.

Hvorfor skulle jeg ikke kunne få flere barn? Siden jeg ble enke i ung alder burde jeg ha nøyd meg med ett barn? Vær så snill og utdyp.

Anonymous poster hash: 47988...be9

Skrevet

Jeg hadde bare ett, og mannen ville også ha et barn. Så da ble det sånn. Grusomt, ikke sant? 

Anonymous poster hash: 962f0...3a1
Skrevet

Hvorfor MÅ dere ha barn med en ny mann? Holder det ikke med de barna dere har fra før?

Anonymous poster hash: 5d09f...d6b

Er det greit dersom mannen ikke har noen fra før? Eller er det bare fruen i forholdet du skal bestemme antall barn for. Har man et barn så kan det jo være greit med søsken, selv om det blir dine og våre barn? *rister litt på hodet*

Anonymous poster hash: 97196...875

Skrevet

Helt enig. De verste er de som har barn med mer enn to fedre. Helt grusomt! Stakkars barn tenker jeg da. Det må være forferdelig å vokse opp med forskjellige fedre. Dette er kvinner som bare tenker på seg selv og ikke bryr seg så alt for mye om sine barn.

Anonymous poster hash: 7aa16...b95

Helt grusomt faktisk..

Skrevet

Jeg og mine tre søsken har samme far, enda godt det du skriver ikke gjelder oss, HI.

Vi har tre ulike mødre, men heldigvis ikke ulike fedre, for det ville vært grusomt!!

Anonymous poster hash: f4863...0bc
Skrevet

Ja, fysj altså! Min eks var utro fra da datteren ble født og innrømte det da hun var seks måneder og flyttet dagen etter. Jeg burde da virkelig med skam å melde holdt meg alene resten av livet, jeg valgte en sviker som far og da burde jeg stått i skammekroken med datteren resten av livet.

Skrevet

Får mere barnetrygd da  -_-

Anonymous poster hash: ce6bc...c98
Skrevet

Fordi det er så moro å få barn med flest mulig menn ! Gjør livet så mye mer interessant og gøyalt.

Skrevet

Jeg har ett barn. Var ikke jeg som valgte å gå ut av forholdet, flytte langt bort og ikke bry meg. Jeg ønsker meg fortsatt en større familie 7 år etter og håper det kommer til å skje.

Har ikke bestemt meg helt om jeg skal ha en eller to til, men en ting er sikkert: skal jeg ha mer enn en til, så må det absolutt være med to ulike. Hvem velger å ha barn med samme mann da? Kjedelig!

Anonymous poster hash: d8370...160

Skrevet

Har en konkurranse om å havne i Guiness rekordbok med flest barn med ulike fedre… Ikke fordi jeg har så stor glede av barna, men for egen status og kanskje berømte mamma. Vil bli den nye Nadya Suleman lissom :P

Anonymous poster hash: 4d481...1e3
Skrevet

To fedre synes jeg er ganske normalt.

Tre fedre så lurer jeg litt.

Fire fedre, kommer ikke unna at dama er skikkelig billig.

Det er jo alltid bygdehølet som har så mange fedre.

Anonymous poster hash: a346d...a46

Skrevet

Når jeg bare har ett barn så holder ikke det nei.

Jeg vil gjerne ha ett barn til å regner med at jeg får det når jeg "finner den rette".

Skrevet

Det er alltid en grunn til at folk gjør det de gjør og er som de er.

Anonymous poster hash: 72758...158

Skrevet

Mine barn har det veldig bra. De har ulike fedre på papiret, men i praksis har de samme far. Så de færreste vet egentlig at barna er halvsøsken. Noen far nr tre blir det ikke, for han jeg har møtt nå har barn fra før han også. Det blir en helt perfekt liten gjeng der alle trives og har det bra. 

Anonymous poster hash: f54e6...a6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...