Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 Det sto på en nettavis i går, men jeg huske ikke hvilken...var det bare tull? Anonymous poster hash: 246c5...592
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #2 Skrevet 19. august 2014 Nei, det var bare tull. Anonymous poster hash: 91c2c...12b
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 Han har tilsyn 24/7, så det lar seg ikke gjøre. Anonymous poster hash: bf4ec...6ed
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #4 Skrevet 19. august 2014 tror du VIRKELIG ikke det hadde vært all over nyhetene i dag om det hadde vært såpass god nyhet? Anonymous poster hash: 6e254...dd5
Cherries Skrevet 19. august 2014 #5 Skrevet 19. august 2014 En link som deles på facebook. Klarte å trykke på den ved et uhell (telefon) og "you've got owned" står det hvis du trykker deg inn der.... i forrige uke vat det om filmen børning...
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #6 Skrevet 19. august 2014 Så synd. Vel, det er jo lov å håpe. Anonymous poster hash: d180c...427
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå