Gå til innhold

Navn på bordkort. Hjelp oss å velge!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen fyller rundt år, og vi skal ha stort selskap. Nå sitter vi og skriver navn på bordkortene, og så ble vi litt i tvil... Hva blir best på bordkortene til foreldrene hans: navn eller "mamma" og "pappa"?

Anonymous poster hash: 665eb...1a7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er et stort selskap med mye venner, ville jeg valgt navn. Eventuelt mamma og pappa i parantes. Man er liksom så voksen nå, så passer bedre med navn. Men det er min mening. Kommer helt an på settingen, da.

Anonymous poster hash: fca92...964
Skrevet

Ville brukt navnp

Anonymous poster hash: acee5...219

Skrevet

Jeg heller også mot navn, men mannen er redd for at foreldrene, særlig moren, skal bli såret av at det ikke står "mamma" på bordkortet.  Men er det ikke mest vanlig med navn, da? Annet enn i brnedåp?

Skrevet

Jeg heller også mot navn, men mannen er redd for at foreldrene, særlig moren, skal bli såret av at det ikke står "mamma" på bordkortet.  Men er det ikke mest vanlig med navn, da? Annet enn i brnedåp? Anonymous poster hash: 665eb...1a7

såret?

Anonymous poster hash: 3b8e4...e61

Skrevet

Jeg heller også mot navn, men mannen er redd for at foreldrene, særlig moren, skal bli såret av at det ikke står "mamma" på bordkortet.  Men er det ikke mest vanlig med navn, da? Annet enn i brnedåp? Anonymous poster hash: 665eb...1a7

såret?

Anonymous poster hash: 3b8e4...e61

Ja, såret. At hun ikke benevnes som "mamma", men ved fornavn. Han kaller henne jo mamma i det daglige.

Skrevet

Da kan dere skrive: Pappa Ola og Mamma Kari ;) problem solved!

Skrevet

Jeg ville også ha skrevet: Mamma (også navnet til mamma) og Pappa (og hans navn)  :)

Skrevet

Mamma og pappa, selvfølgelig! Alle vet jo hvem det er mammaen og pappaen til!

Anonymous poster hash: 6ffd9...79f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...