Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 Mannen har vært hjemme, jeg har vært på jobb. Ingen oppmerksomhet på morgenen, huset så ikke ut, middagen måtte jeg lage selv for han skulle i et møte.. Dumme meg som trodde han bare tullet fordi han skulle overraske meg med noe.. Men nei da, jeg få ta å sette igang med middagen og vaske hus.. Og the joy and romance of married life.. Anonymous poster hash: 28d66...bd9
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #2 Skrevet 19. august 2014 Ikke la det gå hus forbi, det hadde ikke jeg gjort! Hadde sagt rett ut til han at det var skikkelig rotten gjort av han! Anonymous poster hash: ff728...df4
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 Kjenner at jeg ikke orker... Særlig bittert er det med tanke på hvor mye jeg styrer og ordner for han hvert år. Snakker ikke om at jeg skal få haugevis av gaver eller noe, men det hadde i alle fall vært fint om jeg kunne kommet hjem til middag.. HI Anonymous poster hash: 28d66...bd9
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #4 Skrevet 19. august 2014 Har han i det hele tatt husket at du har bursdag? Sikkert barnslig, men hvis han ikke har glemt det, ville jeg glatt oversett hans bursdag tilbake. Gratulerer med dagen :-) Anonymous poster hash: 2797c...ae5
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #5 Skrevet 19. august 2014 Har han i det hele tatt husket at du har bursdag? Sikkert barnslig, men hvis han ikke har glemt det, ville jeg glatt oversett hans bursdag tilbake. Gratulerer med dagen :-)Anonymous poster hash: 2797c...ae5 Jeg har fått gratulasjonskyss.. HI Anonymous poster hash: 28d66...bd9
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #6 Skrevet 19. august 2014 Og jeg lager til til ham like mye firdi det betyr noe for barnet vårt... Og han er heller ikke beskjeden når det kommer til hint i forkant av egen bursdag.. HI Anonymous poster hash: 28d66...bd9
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #7 Skrevet 19. august 2014 Gratulerer så masse med dagen! Drit i huset og gå ut å spis en deilig middag - alene Anonymous poster hash: 34139...f02
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #8 Skrevet 19. august 2014 Gratulerer så mye med dagen!! Ring ei vennine og innta middagen på resturant. Vent til mannen kommer hjem til å ta huset så kan dere ta det sammen. Du kan jo si at det var nettopp det du ønsket deg å gjøre husarbeid med mannen på bursdagen din, det kan du jo også si når han hinter om bursdagen sin neste gang, det at du husker hvordan han ordnet til din... Anonymous poster hash: 2a879...9ea
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #9 Skrevet 19. august 2014 Hadde snudd i døra og gått ut en tur, jeg har null problemer med å spise alene på restaurant hvis ingen venninner hadde kunnet:) Bare ta med et bra blad eller i bok, og nyyyte livet litt. Anonymous poster hash: cb240...24f
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #10 Skrevet 19. august 2014 Jada, sånn er det å bli voksen tydeligvis. Jeg fikk nesten ingen gratulasjoner fra øvrig familie heller.. Verste dagen hittil i år. Anonymous poster hash: ccb8a...10f
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #11 Skrevet 19. august 2014 Jeg kan ikke gå noe steder, da jeg sitter her med barnet vårt Men vi koser oss vi to da.. Han laget noe kjapt til seg selv og kastet det i seg på vei ut døra.. HI Anonymous poster hash: 28d66...bd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå