Gå til innhold

For en romantisk bursdag..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har vært hjemme, jeg har vært på jobb.

 

Ingen oppmerksomhet på morgenen, huset så ikke ut, middagen måtte jeg lage selv for han skulle i et møte..

 

Dumme meg som trodde han bare tullet fordi han skulle overraske meg med noe.. Men nei da, jeg få ta å sette igang med middagen og vaske hus..

 

Og the joy and romance of married life..



Anonymous poster hash: 28d66...bd9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke la det gå hus forbi, det hadde ikke jeg gjort! Hadde sagt rett ut til han at det var skikkelig rotten gjort av han!

 

Anonymous poster hash: ff728...df4

Skrevet

Kjenner at jeg ikke orker...

 

Særlig bittert er det med tanke på hvor mye jeg styrer og ordner for han hvert år.

 

Snakker ikke om at jeg skal få haugevis av gaver eller noe, men det hadde i alle fall vært fint om jeg kunne kommet hjem til middag..

 

HI

 

Anonymous poster hash: 28d66...bd9

Skrevet

Har han i det hele tatt husket at du har bursdag?

Sikkert barnslig, men hvis han ikke har glemt det, ville jeg glatt oversett hans bursdag tilbake.

Gratulerer med dagen :-)

 

Anonymous poster hash: 2797c...ae5

Skrevet

Har han i det hele tatt husket at du har bursdag?

Sikkert barnslig, men hvis han ikke har glemt det, ville jeg glatt oversett hans bursdag tilbake.

Gratulerer med dagen :-)Anonymous poster hash: 2797c...ae5

Jeg har fått gratulasjonskyss..

 

HI

 

Anonymous poster hash: 28d66...bd9

Skrevet

Og jeg lager til til ham like mye firdi det betyr noe for barnet vårt... Og han er heller ikke beskjeden når det kommer til hint i forkant av egen bursdag..

 

HI

 

Anonymous poster hash: 28d66...bd9

Skrevet

Gratulerer så masse med dagen! :)

Drit i huset og gå ut å spis en deilig middag - alene ;)



Anonymous poster hash: 34139...f02
Skrevet

Gratulerer så mye med dagen!! Ring ei vennine og innta middagen på resturant.

Vent til mannen kommer hjem til å ta huset så kan dere ta det sammen. Du kan jo si at det var nettopp det du ønsket deg å gjøre husarbeid med mannen på bursdagen din, det kan du jo også si når han hinter om bursdagen sin neste gang, det at du husker hvordan han ordnet til din...

 



Anonymous poster hash: 2a879...9ea
Skrevet

Hadde snudd i døra og gått ut en tur, jeg har null problemer med å spise alene på restaurant hvis ingen venninner hadde kunnet:) Bare ta med et bra blad eller i bok, og nyyyte livet litt.

 

 



Anonymous poster hash: cb240...24f
Skrevet

Jada, sånn er det å bli voksen tydeligvis. Jeg fikk nesten ingen gratulasjoner fra øvrig familie heller.. Verste dagen hittil i år.

 

Anonymous poster hash: ccb8a...10f

Skrevet

Jeg kan ikke gå noe steder, da jeg sitter her med barnet vårt :) Men vi koser oss vi to da..

 

Han laget noe kjapt til seg selv og kastet det i seg på vei ut døra..

 

HI

 

Anonymous poster hash: 28d66...bd9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...