Gå til innhold

Butikksjef legger ut om søknader på facebook! :O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har søkt på en stilling i en butikk som skal åpne nå i høst.

Jeg har ikke fått intervju men ville se litt på nett om kjeden og "lese meg opp" om jeg skulle bli kalt inn. 

Da finner jeg en gruppe som tydeligvis samme person har mottatt søknadene har opprettet på vegne av butikken.

Den ene statusen var omtrent slik: "hoi, hoi, mange søknader men folk har ikke mye selvinnsikt" og hinting til det sikkert ble en ny runde siden det var "navere" som søkte. Ganske nedlatende.

Jeg synes ikke dette er ok! Vurderer å ta skjermbilde og sende til regionlederen...

Anonymous poster hash: 64200...31c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der er jo helt uakseptabelt, jeg synes du skal sende skjermbilde. For en uproff sjef, jeg ville ikke ha jobbet for denne personen engang

Anonymous poster hash: 3da4b...d5e
Skrevet

Jeg hadde glatt sendt skjermbilde!

Anonymous poster hash: d531c...981
Skrevet

Send bilde. Kontakt gjerne avisen også. Uhørt!

Skrevet

Send bilde, garantert!

Anonymous poster hash: 025ec...316

Skrevet

Send bildet og involver media.

Spørs om ikke sjefen må NAVE snart.

Anonymous poster hash: 0f9a3...d40

Skrevet

Helt uakseptabelt og veldig uproft, send en mail til hovedkontoret med skjermbilde!

Anonymous poster hash: e84ea...e9a
Skrevet

Sender du bildet er du garantert å aldri få jobb i den kjeden. Så lenge han ikke har navngitt noen synes jeg ikke det er så mye å bråke om.

Om du ønsker å gjøre noe kan du fortelle han som har lagt det ut at du syntes det var ubehagelig å bli omtalt slik og at det ikke ga noe godt inntrykk av kjeden. Går du lenger får du bare problemer selv. Svært få sjefer liker nærtagne bråkmakere og det blir du lett oppfattet som.

Anonymous poster hash: fd6a0...f20

Skrevet

Sender du bildet er du garantert å aldri få jobb i den kjeden. Så lenge han ikke har navngitt noen synes jeg ikke det er så mye å bråke om.

Om du ønsker å gjøre noe kan du fortelle han som har lagt det ut at du syntes det var ubehagelig å bli omtalt slik og at det ikke ga noe godt inntrykk av kjeden. Går du lenger får du bare problemer selv. Svært få sjefer liker nærtagne bråkmakere og det blir du lett oppfattet som.

Man sender da anonymt.

Bildet er jo reelt.

Skrevet

Om du ønsker å gjøre noe kan du fortelle han som har lagt det ut at du syntes det var ubehagelig å bli omtalt slik og at det ikke ga noe godt inntrykk av kjeden. Går du lenger får du bare problemer selv. Svært få sjefer liker nærtagne bråkmakere og det blir du lett oppfattet som.Anonymous poster hash: fd6a0...f20

Man sender da anonymt.

Bildet er jo reelt. Anonymous poster hash: 0f9a3...d40

Glem det. Enten blir du oppdaget eller så blir det bare en artig historie på kontoret. Svært få bryr seg om anonyme brev.

Skrevet

Jeg hadde villet jobbe for en kjede som godtar dette fra en butikksjef

Skrevet

Om du ønsker å gjøre noe kan du fortelle han som har lagt det ut at du syntes det var ubehagelig å bli omtalt slik og at det ikke ga noe godt inntrykk av kjeden. Går du lenger får du bare problemer selv. Svært få sjefer liker nærtagne bråkmakere og det blir du lett oppfattet som.Anonymous poster hash: fd6a0...f20

Man sender da anonymt.

Glem det. Enten blir du oppdaget eller så blir det bare en artig historie på kontoret. Svært få bryr seg om anonyme brev.

Alltid like påståelig?

Skrevet

Jeg har jobbet i et par butikker, og ingen av mine overordnede hadde godtatt dette. Hadde blitt en skikkelig oppvask!

Jeg syns du skal sende det anonymt.

Skrevet

Jeg hadde villet jobbe for en kjede som godtar dette fra en butikksjef

Jeg hadde aldri villet jobbe for en kjede som godtar dette fra en butikksjef skulle det selvfølgelig stå

Skrevet

Hvilken butikk er dette?

Anonymous poster hash: 970da...296

Skrevet

Ville sendt anonymt.

Ville aldri godtatt noe sånt fra en kollega.

Anonymous poster hash: 62fd3...8b1

Skrevet

Man sender da anonymt.

Ja, du har peiling. Det blir ikke noe brev men en screenshot som garantert gir sjefen hakeslipp. Et anonymt brev med bare tull, kanskje ikke så interessant, men her kommer det frem svart på hvitt. Ble du skremt nå da butikksjefen?

Anonymous poster hash: 508b2...cb8

Skrevet

Finn deg et annet sted å søke. Hadde ikke satt mine ben der. Fysj. Du ser jo selv hva de gjør? 

Anonymous poster hash: 3958d...3ce
Skrevet

Apropo selvinnsikt , liksom....

Anonymous poster hash: 520ba...8cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...