Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 Hei:) lurer på om det er noen hær som har vært med på det før?Har en litt vanskelig behandlings situasjon, der lokal anestesi ikke fungerer.Har tidligere spiseforstyrrelser som gjør at alt i hele munnen skal rettes opp i. Åkjenner at jeg gruer meg veldig, noen som har opplev det samme som kan komme med noen gode ord Anonymous poster hash: e8b12...3ef
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #2 Skrevet 19. august 2014 Jeg har hatt det en gang, samt en annen munnbehandling i narkose. Det gikk veldig bra! Jeg sovnet på noen få sekunder, fikk først en sprøyte i armen og så en liten maske over munn og nese som jeg pustet i - og poff så sov jeg. Da jeg våknet opp igjen var alt fikset og ordnet Jeg fikk litt pussig reaksjon i etterkant av narkosen - før jeg ble sendt hjem igjen. Så syner og hallusinerte, men det var egentlig mest morsomt Vil bare nevne en ting. Jeg har aldri hatt full effekt av noen lokalbedøvelse satt hos tannlege. Men for et par uker siden var jeg hos en ny tannlege som bruker en helt annen form for bedøvelse enn den de fleste andre har brukt, og jeg fikk en helt ny opplevelse av bedøvelse. Jeg kjente absolutt ingen ting overhodet!!! Og det til tross for at det var en ganske stor jobb hun gjorde, og jeg har tannlegeskrekk i tillegg. Jeg husker ikke navnet på den hun bruker, men hun sa at de andre som regel bruker en bedøvelse som i tillegg til virkestoffet også inneholder adrenalin, og hennes erfaring (hun underviser også på tannlegehøyskolen) er at den ikke er så effektiv, derfor har hun gått over til den hun bruker nå. Det var helt utrolig - jeg har trekt tenner tidligere, gjort ganske store jobber, og det har ikke vært behagelig, tross bedøvelse. Så dette var en helt ny verden for meg! Jeg kan gå til tannlegen uten å kjenne noe som helst! I tillegg har jeg funnet ut at jeg har variasjon på to gen, noe som også gjør at jeg reagerer unormalt på en del smertestillende. Mulig at det også har spilt inn på at bedøvelsen ikke har virket 100 % på meg tidligere. Men begge gangene jeg har fått narkose har gått superbra, så ikke gru deg til det. Fokuser på at når du våkner opp så er alt ordnet og du slipper å tenke på det igjen. Tenk så deilig det blir å våkne etterpå og vite at alt er i orden Anonymous poster hash: 9cd37...b87
Frøkenlillemy Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 Takk d hjalp masse Det er prøvd mange forskjellige bedøvelser på meg, og sendt fra tannlege til tannlege. Tilslutt fant vi ut at narkose var eneste løsning som sto igjen. kan ikke ligge å hyle gang etter gang.Ja håper alt går bra, skal ligge 5 timer da, syns det virker så lenge
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #4 Skrevet 19. august 2014 Takk d hjalp masse Det er prøvd mange forskjellige bedøvelser på meg, og sendt fra tannlege til tannlege. Tilslutt fant vi ut at narkose var eneste løsning som sto igjen. kan ikke ligge å hyle gang etter gang. Ja håper alt går bra, skal ligge 5 timer da, syns det virker så lenge Det som er så bra med narkose er at du ikke har noen opplevelse av tiden. Så du kommer ikke til å oppleve at det er gått noe tid i det hele tatt. Du sovner og blir bare borte, merker ikke at de jobber med deg i det hele tatt, og så vekker de deg når de er ferdig. Så om det er en halv time eller fem timer spiller egentlig ikke noen rolle for deg, for du vil ikke merke forskjellen Det går så bra, så Lykke til Anonymous poster hash: 9cd37...b87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå