Gå til innhold

Dere med en bmi på 17/18?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye gikk dere opp i vekt under svangerskapet? Og i hvilket trimester kom kiloene?

Anonymous poster hash: 6c48c...1d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye gikk dere opp i vekt under svangerskapet? Og i hvilket trimester kom kiloene?

30 kilo. Begynte å legge på meg fra dag 1, virket det som.

Anonymous poster hash: 0444a...f47

Skrevet

ca 12 Kg. Husker ikke når de kom, men det var vel mot slutten antar jeg. :)

Anonymous poster hash: af9b8...b8e
Skrevet

16 og 20 kg. Mest fra 6 mnd.

Anonymous poster hash: dab4a...731

Skrevet

16kg (2trim), 5kg (3 trim) og 0 kg

Anonymous poster hash: 3513a...fcc
Skrevet

Jeg hadde bmi på 19,3 og kiloene kom i fjerde måned. Ca fra uke 14.

Har nå gått opp 16 kilo og er bare ett par uker igjen til termin.

Anonymous poster hash: 6e280...6cb

Skrevet (endret)

Hadde bmi på 17,4 da jeg ble gravid med førstemann. Gikk opp 32 kg. Flestepartene av kiloene kom i 1. og 3. trimester. Vekten sto så og si stille i 2. trimester. Bmi var nede i 19 igjen i løpet av et par uker etter fødsel.

Endret av Plutselig_gravid
Skrevet

Mer bare 8 uker på vei og har allerede gått opp 3 kg. Er konstant sulten og jeg klarer ikke å slutte å tenke på mat. Dette er skummelt, for før jeg ble gravid hadde jeg ikke matlyst i det heletatt. Hi

Skrevet

Mer bare 8 uker på vei og har allerede gått opp 3 kg. Er konstant sulten og jeg klarer ikke å slutte å tenke på mat. Dette er skummelt, for før jeg ble gravid hadde jeg ikke matlyst i det heletatt. Hi

Jeg tror kroppen tar det den trenger. Jeg får f.eks helt avsmak på kaffe i de ukene når det virkelig ikke er bra for fosteret.

Spis med god samvittighet, men spis sunn og næringsrik mat som metter. Styr unna snop, ha nøtter og grønnsaker i vesken når søtsuger melder seg.

Anonymous poster hash: 12b37...125

Skrevet

6 kg i siste trimester. Mye plaget med kvalme.

Anonymous poster hash: 3cb73...fb3

Skrevet

175 og 55 kilo før første svangerskapet. Gikk opp 17 kilo og var tilbake til 55 kilo 3 uker etter fødsel. Har en syk forbrenning, spiste normalt, men trente ikke. Mistet melken etter 3 mnd.

Nå er jeg 25 uker og veier 63 kilo, så har går opp 8 kilo sålangt. 💜💙💚 Håper at jeg klarer å holde på noen kilo og melken lenger etter dette svangerskapet. :)

Ikke tenk så mye på vekt, du bærer på et menneske som er avhengig av deg. Spis det kroppen din sier den trenger og nyt graviditeten. 💙

Anonymous poster hash: 5c51f...2bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...