Gå til innhold

Pils hjelp meg ang iPhone og gjenoppretting??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen måte å komme tilbake til denne menyen etter å først ha trykket første valget? Får nemlig ikke til å opprette gamle sikkerhets kopier uansett hva jeg gjør, så vil gjerne ha valget igjen og velge valg nr 2.. :(

Anonymous poster hash: 290b1...1c5

post-42-59061_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar, men forstår ikke noe. Aldri brukt iTunes og jeg kommer inn på min konto, tlf liste osv, og all lagringsplass er den samme som forrige. Men spill, Apper osv kommer ikke tilbake. Byttet iPhone flere ganger tidligere, men da tok jeg direkte på gjenopprette , men pga nettverk var borte istad tok jeg bare på fortsette uten iCloud bare for at jeg skulle være tilgjengelig på tlf.. :(

Skrevet

Ja ja om Pils kan hjelpe vet jeg ikke, men selvtilliten om ferdighetene kan vel stige noen hakk ved hans hjelp ;)

Anonymous poster hash: e4fd0...42f

Skrevet

Ja ja om Pils kan hjelpe vet jeg ikke, men selvtilliten om ferdighetene kan vel stige noen hakk ved hans hjelp ;)

Anonymous poster hash: e4fd0...42f

Hehe, en pils hjelper mot det meste men kanskje ikke her ;)

HI

Skrevet

Takk for svar, men forstår ikke noe. Aldri brukt iTunes og jeg kommer inn på min konto, tlf liste osv, og all lagringsplass er den samme som forrige. Men spill, Apper osv kommer ikke tilbake. Byttet iPhone flere ganger tidligere, men da tok jeg direkte på gjenopprette , men pga nettverk var borte istad tok jeg bare på fortsette uten iCloud bare for at jeg skulle være tilgjengelig på tlf.. :(

Da ville jeg ringt kundeservice. Husker jeg en gang gjorde dette og dakom jeg til det bilde du viser i første post.

Anonymous poster hash: b1f31...aaf

Skrevet

Du trenger vel ikke det.

Under innstillinger kan du legge til en konto på iCloud. Da velger du også hva som skal synkroniseres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...