Gå til innhold

Pergotime og spontanabort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet endelig positivt i dag og ble så glad. Men så var jeg så dum å gikk inn på nettet å leste om pergotime og SA. Har tatt pergotime denne måneden og er nok derfor jeg har klart å bli gravid.

Men så leste jeg på nettet at det er høyere risiko for spontanabort når man har gått på pergotime på grunn av dårlige egg eller tynnere slimhinne.

Noen som har erfaring med dette?

Nå kommer jeg til å gå rundt å være livredd de neste ukene :(

Anonymous poster hash: 14879...9d0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jeg aldri hørt noe om!

Jeg hadde ikke en eneste eggløsning på ett og et halvt år, fikk heller ikke eggløsning med enkelt kur Pergotime. Fikk med dobbel dose Pergotime :) og den andre måneden jeg tok det (etter en måneds pause) ble jeg gravid, og nå er jeg 25 uker på vei! :)

Anonymous poster hash: 82f83...423

Skrevet

Hei. Jeg har to pergo barn på to forsøk:) Pust med magen og hold deg unna googel en stund:)( råd fra min lege:))

Skrevet

Jeg har ett pergobarn på ett forsøk:) Ta det du leser på nett med en klype salt:p

Anonymous poster hash: 3c498...196

Skrevet

Ingen erfaring med pergo, men husk at uansett hvilket symptom du googler så vil du få treff på kreft. Google kan det med å krisemaksimere :-D

Gratulerer! Det vil nok helst gå bra :-) (og ligg unna google)

Skrevet

Hadde ikke eggløsning på over ett år, ble gravid på første pergokur, og sitter her med verdens nydeligste baby <3

Anonymous poster hash: e0ad9...774

Skrevet

Sjansen for spontanabort er lett økt, men økningen er helt minimal.

...den siste jeg kjenner som brukte Pergotime endte opp med trillinger. :-P

Anonymous poster hash: 1bca8...1fc
Skrevet

Har ikke hørt et det er noe større fare.

Er vel rundt 20% som spontanaborterer generelt sett, så det betyr jo at det er 80% sannsynlighet for at det går bra!

Det vil helst gå godt, så prøv å slappe av :)

Anonymous poster hash: ccac6...b2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...