Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 Ja, meg igjen som sendte melding til nabodama. Nå har jeg altså oppretta egen gruppe for hele nabolaget for de som har barn eller venter barn, viser seg at mange her er nyetablert og ikke kjenner så mange og er villig å bli med. Jeg er en av dem :- ) er jo greit at de som venter barn eller har fått barn, med større barn inkludert kan møtes av og til, ta en kopp kaffe sammen og bli kjent med flere i nabolaget? Gylden anledning å utvide bekjentskap, så blir jeg jo kjent med mine nærmeste naboer også, annet enn hei og hadet når vi sees i bhg. Veldig koselig. Anonymous poster hash: a1ce2...412
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #2 Skrevet 19. august 2014 Kunne ønske du bodde i mitt nabolag. Kjempeflott initativ. Vi hadde og noe sånt, men dessverre så falt mange ut etter at barna begynte i bhg og man ble opptatt av jobb, men vi er en liten kjerne på 3-4 som møtes en dag i uka fortsatt, men nå er det uten barn. møtes ofte med barna og da. Anonymous poster hash: 40038...a86
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 Kunne ønske du bodde i mitt nabolag. Kjempeflott initativ. Vi hadde og noe sånt, men dessverre så falt mange ut etter at barna begynte i bhg og man ble opptatt av jobb, men vi er en liten kjerne på 3-4 som møtes en dag i uka fortsatt, men nå er det uten barn. møtes ofte med barna og da. Anonymous poster hash: 40038...a86 ikKE SAnt, så koselig. Selv har noen av mine barnløse venner falt litt bort etter jeg fikk barn, spes nummer to. Blir ikke invitert med på like mange ting. Tenker det er veldig greit å bli kjent med andre i samme situasjon som oss :-) Anonymous poster hash: a1ce2...412
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå