Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 499 kr for 2par vintersko fra friends. Virket solide til skolebarn;) Anonymous poster hash: 9f76d...b19
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #2 Skrevet 19. august 2014 Vet du om de har til barnehagebarn til samme pris? Anonymous poster hash: 232de...4ce
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 499 kr for 2par vintersko fra friends. Virket solide til skolebarn;) Anonymous poster hash: 9f76d...b19 Sko tør jeg ikke kjøpe lang tid i forveien. Har en gutt som har vokst 2 størrelser i løpet av 5 måneder. Så alt av sko må kjøpes når de trengs. Anonymous poster hash: c67da...adb
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #4 Skrevet 19. august 2014 499 kr for 2par vintersko fra friends. Virket solide til skolebarn;) Anonymous poster hash: 9f76d...b19 De er helt ok, men de puster dårlig så ungen blir klam på bena og de er veldig glatte (er noe med at gummien blir hard i kuldegrader eller noe sånt for de er veldig glatte). Vi har de som ekstrasko og det fungerer de kjempefint til, men solide er de ikke for slitestyrken er elendig. De ser veldig slitt ut etter kort tids bruk dessverre. Anonymous poster hash: ee792...62e
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #5 Skrevet 19. august 2014 Er det de som er på tilbud på Coop Obs? De ser ganske fine ut Anonymous poster hash: 8c931...56d
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #6 Skrevet 19. august 2014 Styr unna! Jeg jobber i barnehage og har små barn selv, og disse er de største drittskoene som finnes. De tåler ikke vann og ungene blir våte med en gang, de holder heller ikke på varmen. Har hatt barn som fryser hele vinteren pga de skoene der. Bruk heller litt penger på skikkelige sko slik at barnet ditt slipper å fryse! Anonymous poster hash: 28931...e38
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #7 Skrevet 19. august 2014 Styr unna! Jeg jobber i barnehage og har små barn selv, og disse er de største drittskoene som finnes. De tåler ikke vann og ungene blir våte med en gang, de holder heller ikke på varmen. Har hatt barn som fryser hele vinteren pga de skoene der. Bruk heller litt penger på skikkelige sko slik at barnet ditt slipper å fryse! Anonymous poster hash: 28931...e38 Hvilken sko vil du anbefale til barnehagebarn? Han er snart 3 år. Anonymous poster hash: 232de...4ce
Edelweis Skrevet 19. august 2014 #8 Skrevet 19. august 2014 Styr unna! Jeg jobber i barnehage og har små barn selv, og disse er de største drittskoene som finnes. De tåler ikke vann og ungene blir våte med en gang, de holder heller ikke på varmen. Har hatt barn som fryser hele vinteren pga de skoene der. Bruk heller litt penger på skikkelige sko slik at barnet ditt slipper å fryse! Anonymous poster hash: 28931...e38 Det er jo litt forskjell på barnehage og skolebarn. En av mine hadde friends sko i fjor da vi hadde de som ekstra sko men de andre ble ødelagt. Og de fungerte fint for jenta mi i 2 klasse. Aktiv er hun også. :-)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #9 Skrevet 19. august 2014 Viking gortex eller Ecco er de eneste som duger Anonymous poster hash: 8c7f9...072
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #10 Skrevet 19. august 2014 Viking gortex eller Ecco er de eneste som duger Anonymous poster hash: 8c7f9...072 Sier du. Jeg er uenig. Har brukt Friends sko i flere år, også i barnehage, barnet har ikke hatt kalde eller klamme bein. Anonymous poster hash: 9761f...018
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #11 Skrevet 19. august 2014 Datteren min har smale føtter, og Friends skoene funker ikke da de blir for store og klumpete (hun er barnehagebarn). Jeg har alltid kjøpt superfit vintersko til henne, og de sitter perfekt, pustende, er vanntett og holder henne varm på beina uansett hvor kaldt det er. Anbefales på det varmeste. Anonymous poster hash: db157...b50
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #12 Skrevet 19. august 2014 Viking gortex eller Ecco er de eneste som duger Anonymous poster hash: 8c7f9...072 Nei, det er ikke sant, det er mange andre sko som også fungerer godt! Men at Friends skoene ikke holder mål er jeg enig i, der ble jeg skuffet. Anonymous poster hash: ee792...62e
Sint naken biltyv Skrevet 19. august 2014 #13 Skrevet 19. august 2014 Viking gortex eller Ecco er de eneste som duger Anonymous poster hash: 8c7f9...072 Nei, det er ikke sant, det er mange andre sko som også fungerer godt! Men at Friends skoene ikke holder mål er jeg enig i, der ble jeg skuffet. Anonymous poster hash: ee792...62e Enig.Sko, utetøy og ull mener jeg man skal legge penger i. Når det kommer til de tinga er det virkelig kvalitet koster penger.
Elsker livet Skrevet 19. august 2014 #14 Skrevet 19. august 2014 (endret) Viking gortex eller Ecco er de eneste som duger Anonymous poster hash: 8c7f9...072 Sier du. Jeg er uenig. Har brukt Friends sko i flere år, også i barnehage, barnet har ikke hatt kalde eller klamme bein. Anonymous poster hash: 9761f...018 Jeg er også uenig, Viking, ecco og superfit duger, men skal man ha noen ekstra gode sko så prøv bisgaard tex med ullfor. Endret 19. august 2014 av Elsker livet
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #15 Skrevet 19. august 2014 Snart kommer høstkampanjen til Skoringen, de har Ta 2 og betal for 1 hver eneste høst. Kjempegreit for oss som har flere barn, får jo faktisk skoene til halv pris. De har alltid merkevare som Ecco eller Viking med på det tilbudet, men også noen fra sitt eget Skofus-merke, så man bestemmer selv hvor mye penger man vil legge i skoene. Genialt tilbud! Anonymous poster hash: ee792...62e
Mandala Skrevet 19. august 2014 #16 Skrevet 19. august 2014 Ikke kan legge 900 kr i vintersko til ett barn. Syns det var noen rimelig kjipe svar her fra dere alle.
neemii Skrevet 19. august 2014 #17 Skrevet 19. august 2014 Snart kommer høstkampanjen til Skoringen, de har Ta 2 og betal for 1 hver eneste høst. Kjempegreit for oss som har flere barn, får jo faktisk skoene til halv pris. De har alltid merkevare som Ecco eller Viking med på det tilbudet, men også noen fra sitt eget Skofus-merke, så man bestemmer selv hvor mye penger man vil legge i skoene. Genialt tilbud! Anonymous poster hash: ee792...62e Vet du når ca det tilbudet pleier å være?
Elsker livet Skrevet 19. august 2014 #18 Skrevet 19. august 2014 Ikke kan legge 900 kr i vintersko til ett barn. Syns det var noen rimelig kjipe svar her fra dere alle. Det var mange kjipe svar, skal være enig i det. Men jeg tror ikke det er meningen å være ufin. De skoene er virkelig ikke verdt pengene etter min mening. De er verken vanntette eller spesielt varme, og burde ikke blitt annonsert som vintersko. Ser flere her kommer med tips om man vil ha gode sko, men ikke bruke mye penger om det er et av kriteriene. Skoringen sitt tilbud som kommer er verdt å nevne. Ellos pleier å ha 40% på en merkevare hver sesong. Leter man rundt på nettbutikkene som selger sko kan man også være heldig å finne både vanntette, pustende og varme sko til langt mindre enn 900 kr, er ofte noen igjen fra i fjor som de selger billig.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #19 Skrevet 19. august 2014 Friends er ubrukelig i bhg, hadde de som reserve et år og de gikk i søpla. Anonymous poster hash: b4313...b7c
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #20 Skrevet 19. august 2014 Snart kommer høstkampanjen til Skoringen, de har Ta 2 og betal for 1 hver eneste høst. Kjempegreit for oss som har flere barn, får jo faktisk skoene til halv pris. De har alltid merkevare som Ecco eller Viking med på det tilbudet, men også noen fra sitt eget Skofus-merke, så man bestemmer selv hvor mye penger man vil legge i skoene. Genialt tilbud! Anonymous poster hash: ee792...62e Vet du når ca det tilbudet pleier å være? Det pleier å være i september. Anonymous poster hash: ee792...62e
petite fleur Skrevet 19. august 2014 #21 Skrevet 19. august 2014 Jeg pleier også å benytte meg av kjøp 2, betal for 1 hos Skoringen hver høst. Kjøper da Viking goretex og de holder hele vinteren gjennom. Da mine var 3 år gamle (til deg som lurte på det), brukte de Kavat vintersko. Stødige, varme, breie sko som de klarte å ta på selv.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #22 Skrevet 19. august 2014 Jeg kjøpte de de sønnen min ett år,men de var alt for glatte.Sålen var så hard at han falt og falt og falt da han prøvde å gå oppoverbakker.Det skal sies at han var bare 3 år,men de var fortsatt for harde... Anonymous poster hash: 1ea8a...042
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå